Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Ervaren verkenner

Orange Thank You

Hi,

Na een tijdje bij een andere provider gezeten te hebben (door werk betaald), ben ik sinds deze maand weer overgeschakeld op Orange. Nu momenteel een dikke week actief.

Ik zie bij het Orange Thank You gedeelte van de app en mijn klantenzone staan dat ik niet ben ingeschreven ervoor, en dat ik me kan aanmelden via "Profiel". Jammer genoeg zie ik daar nergens de optie staan. Iemand een idee waar ik de optie kan vinden?

 

Gr Stefan

Labels (2)
8 ANTWOORDEN 8
Leidende sjamaan

@StefanMsk 

Heb je al eens via PC ingelogd op uw klantenzone? Indien ja, wat staat er daar allemaal in de rubriek "Profiel"?

Indien nee, dan wel eens doen. Door een login aan te maken op uw klantenzone PC zal dan wellicht het probleem opgelost zijn.

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Ervaren verkenner

Heb ik al gedaan maar er staat jammer genoeg nergens iets over het activeren/deactiveren van Orange Thank You. 

Ik zie enkel de ondergedeeltes "Klantgegevens", "Contactvoorkeuren" en "Gebruik van mijn gegevens" en onder geen enkel van de 3 staat iets over het getrouwheidsprogramma..

0 pluimen
Orange-werknemer
Orange-werknemer

@StefanMsk, probeer eens deze link eens je bent ingelogd: https://e-services.orange.be/nl/verrassing

Ervaren verkenner

Hey Tom. Bedankt voor deze link!

ik zie op de site staan dat het als nieuwe klant even kan duren voordat het automatisch wordt geactiveerd. Ik denk dat ik nog langer moet wachten dus!

ik hou de link bij en kijk het volgende week nog eens na!

Gr Stefan

Leidende sjamaan

@StefanMsk  het kan tot 48 uur duren voor je op de krantenzone kan inloggen. Ook het Orange thank you programma laat even op zich wachten. Maar na die 48 uur zou je je kunnen inschrijven. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Ervaren verkenner

48uur zijn al een tijdje om en zie nog geen optie. Zou ik hiervoor ff naar de winkel kunnen gaan of beter bellen naar de ks?

0 pluimen
Orange-werknemer
Orange-werknemer

Hey @StefanMsk 

Ik zou nog even geduld uitoefenen en eventueel via twitter of fb een berichtje sturen binnen een weekje als dat nog niet beschikbaar is.

Ervaren verkenner

Gaan we doen 👍🏽 Tnx voor de info

Leden met de meeste pluimen