annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange detox badge

Topic gestart op: 11-10-20 12h28

Antwoorden: 21 antwoorden

paulienv1
Ervaren verkenner

Orange detox badge

Hallo, heeft iemand al de Orange detox badge geprobeerd? Is dat bericht dat je moet sturen betalend? 

Labels (1)
21 ANTWOORDEN 21
Timm1983
Ervaren verkenner

@ patric2
Ik heb op 10/10 de Family badge ontvangen, maar weet u ook iets meer over de Orange Club badge, ik had vorige week de enquête ingevuld en ik heb nog steeds geen Orange Club badge.
Wacht ik nog even af?
Timm1983

patrick2
Wijze
Wijze

@Timm1983  wat ik weet is dat het tot drie maanden kan duren voor je de badge ziet. Dus daar gaat wel een tijd over heen dus je zal geduld moeten hebben.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Timm1983
Ervaren verkenner

Ok Patric2 ik wacht gewoon nog even af, ik ben nu aan het meedoen voor de Detox badge, mijn gsm is al sinds 18.20u uitgeschakeld, morgen heb ik toch een vrije dag dus ik mag vanzelf wakker worden.
Timm1983

Cdt24801
Wijze
Wijze

Er zijn de laatste tijde inderdaad verscheidene nieuwe OTY badges bijgekomen. Ik zelf heb daar nooit een aankondiging of reclame van gezien of gehoord.

Puur toeval dat ik dat nu hier tegenkom en eens ben gaan nakijken.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Timm1983
Ervaren verkenner

Hallo allemaal,
Ik had dus van Orange op 10 oktober de Family badge ontvangen en ik had al 2 van de 3 badges, nu na de challenge Detox badge (1 dag zonder gsm) die ik gedaan had, heb ik zo pas mijn gsm weer ingeschakeld en ik zie nu bij de badges dat ik terug op 1/3 badges sta, en dat ik de Family badge niet meer heb, misschien was dit een foutje van Orange, want ik heb helaas niet meerdere abonnementen of nummers op mijn naam staan.
Heeft iemand dit ook al meegemaakt?
Timm1983

Leden met de meeste pluimen