Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-10-20 12h28
Antwoorden: 21 antwoorden
Hallo, heeft iemand al de Orange detox badge geprobeerd? Is dat bericht dat je moet sturen betalend?
@ patric2
Ik heb op 10/10 de Family badge ontvangen, maar weet u ook iets meer over de Orange Club badge, ik had vorige week de enquête ingevuld en ik heb nog steeds geen Orange Club badge.
Wacht ik nog even af?
Timm1983
Ok Patric2 ik wacht gewoon nog even af, ik ben nu aan het meedoen voor de Detox badge, mijn gsm is al sinds 18.20u uitgeschakeld, morgen heb ik toch een vrije dag dus ik mag vanzelf wakker worden.
Timm1983
Er zijn de laatste tijde inderdaad verscheidene nieuwe OTY badges bijgekomen. Ik zelf heb daar nooit een aankondiging of reclame van gezien of gehoord.
Puur toeval dat ik dat nu hier tegenkom en eens ben gaan nakijken.
Hallo allemaal,
Ik had dus van Orange op 10 oktober de Family badge ontvangen en ik had al 2 van de 3 badges, nu na de challenge Detox badge (1 dag zonder gsm) die ik gedaan had, heb ik zo pas mijn gsm weer ingeschakeld en ik zie nu bij de badges dat ik terug op 1/3 badges sta, en dat ik de Family badge niet meer heb, misschien was dit een foutje van Orange, want ik heb helaas niet meerdere abonnementen of nummers op mijn naam staan.
Heeft iemand dit ook al meegemaakt?
Timm1983