annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange start fiber opgezegd

Topic gestart op: 10-09-24 15h48

Antwoorden: 3 antwoorden

Janique
Ervaren verkenner

Orange start fiber opgezegd

OPGELOST

Gisteren is men Base internet komen installeren. Ik had gebruik gemaakt van easy switch.

Ik heb hier nu natuurlijk de modem liggen die terug naar Orange moet. 

Ik had vandaag toch al een mailtje verwacht van Orange met de stappen die ik moet ondernemen maar nee helaas. 

Ik probeerde gisteren en vandaag ook al een paar keer kontakt te maken met de chat functie. Van de bot doorgestuurd naar medewerker. Alleen komt die medewerker er nooit. 

Facebook of ander social dinges heb ik niet dus dat kan ook al niet. 

Een simpele email sturen gaat ook niet want een adres vind ik nergens terug. En bellen daar hang je dan aan de wachtrij na een hele keuzemenu af te lopen.

Hebben jullie ook al problemen ondervonden met hun chat functie? 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Janique
Ervaren verkenner

Bedankt voor je antwoord Josette. 

5000 is voor Orange nummers. 

Ik val daar ook weeral uit de . Hehe

Er is wel degelijk een chat box op de Orange website. Heb die nu gebruikt en na een uur wachten toch een medewerker te pakken gekregen. Alles is nu in orde. Oef. 

Soms werkt easy switch niet goed net zoals bij mij nu. Daarom altijd zelf nog eens nakijken. Maar alles is ok nu. Dit topic mag voor mij afgesloten worden. 

Fijne avond gewenst aan iedereen😜

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@Janique  een goedenavond

Je kan je pakket niet terugsturen via een Orange shop.

Het terugsturen is gratis. 

Vraag een verzendbewijs aan BPost en dring erop aan dat je naam en adres erop staan.

Zodra we het toestel ontvangen hebben doen we het nodige om je zo spoedig mogelijk terug te betalen.

Dat had je ook eerder kunnen nakijken, hopelijk ben je op tijd om

dit allemaal te doen.

Hier is géén chatfunctie wel FB-Messenger en het nr 5000.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Janique
Ervaren verkenner

Bedankt voor je antwoord Josette. 

5000 is voor Orange nummers. 

Ik val daar ook weeral uit de . Hehe

Er is wel degelijk een chat box op de Orange website. Heb die nu gebruikt en na een uur wachten toch een medewerker te pakken gekregen. Alles is nu in orde. Oef. 

Soms werkt easy switch niet goed net zoals bij mij nu. Daarom altijd zelf nog eens nakijken. Maar alles is ok nu. Dit topic mag voor mij afgesloten worden. 

Fijne avond gewenst aan iedereen😜

streulma1987
Ervaren verkenner

Om correct te antwoorden op je vraag.

Je kan je modem al terugsturen naar Orange :

Je kan een retourlabel afdrukken via https://www.orange.be/nl/formulier/retour-bpost

Daarna je modem (en eventuele andere toebehoren zoals versterkers die je gehuurd hebt van Orange) in een doos stoppen.

Label op de doos kleven.

En bij een bpost punt afleveren.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen