Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-11-21 09h15
Antwoorden: 10 antwoorden
Telecomoperator Orange Belgium verhoogt zijn prijzen van vaste internet- en tv-diensten voor nieuwe en bestaande klanten vanaf 17 januari volgend jaar. De prijsverhoging is een antwoord op de voortdurende stijging van de kosten, bevestigt het bedrijf.
https://www.hln.be/ihln/orange-trekt-tarieven-voor-vast-internet-en-televisie-op~aeb3db8f/
Vraag: Waar gaat dit allemaal naartoe met al die prijsstijgingen?
Top! Ik vreesde dat de prijzen voor Love EN Boost werden verhoogd. Wat dubbelzinnig vermeld in het artikel maar soite 🙂
Concreet zullen de prijzen van de formules Love, Home en Boost worden verhoogd
Ja, @elosopardo je moet het twee keer lezen, maar toch duidelijk
- Voor de diensten inclusief vast internet komt er 2 euro per maand bij
- Voor de diensten inclusief vast internet en televisie gaat het om een prijsverhoging met 3 euro per maand
Dus (internet) - love duo of home internet + 2 EUR
(internet+ TV) - trio + 3 EUR ( = 2 voor internet en 1 voor TV)
@patrick2 , neen, achterblijven in prijzen gaan ze niet doen. Wel in hardware 😉
@Anonymous
Dat is idd iets waar flink aan gesleuteld mag en moet worden. Als je bekijkt dat Telenet bij wijze van spreken elk jaar of elke twee jaar een nieuwe modem heeft en decoder en Proximus van hetzelfde dan is Orange idd niet de snelste op dat vlak.
Maar in het algemeen vindt ik zelf dat er weinig vernieuwingen zijn bij Orange. Ik had min of meer verwacht dat ze iets gingen doen nadat Telenet zijn packs zou hebben gewijzigd.