annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buiten Abonnement

Topic gestart op: 30-05-21 11h22

Antwoorden: 4 antwoorden

Bob5
Aspirant verkenner

Buiten Abonnement

1A8D460C-51EB-48D1-8566-4703C51A7ACA.png

Beste 

ik zit over mijn limiet maar ik heb oneindig bellen en oneindig smsen. Mijn mobiele data heb ik bijna nog niet gebruikt en ik bel nooit naar het buitenland.

hoe kan het dan dat ik erover zit?

Labels (2)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik zou in dit kader aan @Totem willen vragen om de titel aan te passen van "over limiet" naar "buiten abonnement".

Dit zijn namelijk fundamenteel twee verschillende situaties. Door een kost te maken die "buiten uw abonnement" valt ga je geenszins "over uw limiet".

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Bob5  ik zou inderdaad doen wat @patrick2 @Anonymous  je aanraden.

Van mij krijg je deze al:

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Bob5  

In dit geval zou ik zeker doen wat @Anonymous  zegt afwachten wat er op je factuur komt te staan en zijn raad opvolgen. Nu vind ik trouwens € 0,70 cent niet over de factuur hé dit gaat over een betaal sms zijn die je hebt verstuurd of iets van de premium diensten. Kan ook zijn dat die € 0,70 cent weer weg vallen heb dit ook al eens aan de hand gehad en gezien en een paar dagen later waren ze weg. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@Bob5 

Dit kan van alles zijn , betaal sms bv , premium dienst ... 

Info over hoe deze te blokkeren vind je ->hier<-.

Beste is uw factuur afwachten en dan zul je zien waar die 0,70 euro vandaan kwam.

Succes.

Groeten,

bigMODDER

Leden met de meeste pluimen