annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overdracht van Telenet naar Orange - grote kafkaiaanse toestanden

Topic gestart op: 29-12-22 16h24

Antwoorden: 5 antwoorden

TheProfessorBE
Aspirant verkenner

Overdracht van Telenet naar Orange - grote kafkaiaanse toestanden

Dag Forum,

Een cry for help, want ik geraak er met Orange zelf niet meer uit.

Wij zijn van telenet overgestapt naar Orange, met internet en 3 mobiele nummers. De eerste activatie gebeurde op 18/12, de twee andere nummers op 21/12. Internet is geactiveerd op 21/12. Maar nu komt het:

 

De twee nummers die zijn geactiveerd op 21/12 werken nog steeds niet. Ik heb al 11x naar de klantendienst gebeld, en ben zelf al 2x opgebeld geweest om aan dit probleem te werken. Het probleem is al 5x geëscaleerd naar de dienst voor hoge prioriteit, maar nog steeds geen oplossing. Het voorlaatste advies dat ik kreeg van de Orange dienst is dat we voor die twee nummers een nieuw abonnement moesten aanvragen bij Telenet, alvorens wij naar Orange kunnen overstappen. Ik ben al officieel gewaarschuwd geweest (whatever that means), er is mij de les gespeld dat het mijn schuld is (hoewel de 10 andere medewerkers zeiden dat het probleem bij orange ligt en ik daar niks aan kon doen), er is mij op kinderlijke toon verteld dat Orange en Telenet niet hetzelfde bedrijf zijn (no **bleep**). 

In een telefoon naar Telenet klantendienst kreeg ik te horen dat zij nog niets hadden ontvangen qua opzeg van onze telenet diensten. Internet, TV, vaste telefoon - die waren allemaal nog actief, hoewel de sales personen van Orange me hadden verzekerd dat dit via de easy switch methode helemaal voor mij zou worden geregeld.

Dit is allemaal toch wat onacceptabel in mijn opzicht. Ik kan gerust even wachten en begrijpen dat er issues zijn, maar ik wil gewoon klant worden...

Dit bericht hier om hopelijk iemand te pakken te krijgen die mijn probleem effectief kan oplossen, in plaats van te zeggen dat ze het escaleren en dat het dan hopelijk wel in orde gaat komen. Ik bereid me alvast voor op gezeik qua facturatie, want ik zie geen manier waarop dit smooth geregeld wordt qua overname.

Anyways, ik hoop dat hier iemand iemand kan pingen om ons verder te helpen. Ik begin al dik spijt te hebben van de overstap.

 

-- 

een misnoegde nieuwe klant

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@TheProfessorBE 

Hier gaat jammer genoeg niemand aanwezig om dit probleem op te lossen aangezien dit forum van en voor klanten is. Het is niet fijn hoe het nu loopt dat begrijp ik en dat je misnoegd bent daar kan ik ook inkomen. Maar ook hier weer een aantal dingen waardoor ze niet fout hadden hoeven lopen. 

Als eerste , de Easy switch is gewoon een ramp die werkt soms wel en soms helemaal niet. Dit is niet aan Orange te wijten maar wel aan diegene die dit hebben ontwikkeld. Dat ding staat totaal niet op punt en ik lees ook elders dat dit soms helemaal mis loopt. Beste is dus nog altijd zelf je dingen opzeggen , liefst schriftelijk , en dan ben je zeker dat het opgezegd is. 

Betreft je gsm nummer dat die wel of niet geactiveerd is dat kan enkel Orange intern oplossen. Nu zou het wel kunnen zijn dat je nummer niet overgezet is naar Orange en dat tijdens de portering iets mis gelopen is. ( Heb in het verleden dit soort zaken nog tegen gekomen en kan je zeggen dat het bij sommige lang duurde ). Maar ook dit is dan intern na te kijken dat is iets waar wij hier niet naar kunnen kijken. 

Het komt er uiteindelijk kort op neer dat je zelf toch nog wat stappen dient te doen voor je opzeg. Al de rest zal intern opgelost moeten worden intern bij Orange en onderling met Telenet maar dat laatste is als de nummerportering niet correct verlopen is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen