annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overschakelen op Love van 2 verschillende providers

Topic gestart op: 08-07-18 10h58

Antwoorden: 2 antwoorden

Em
Rekruut scout

Overschakelen op Love van 2 verschillende providers

OPGELOST

Wij willen graag overschakelen naar Love, en dan 2 extra abonnementen hieraan toevoegen. Momenteel zitten mijn broer en moeder bij Telenet, ikzelf zit bij Base. Is het mogelijk om al onze huidige GSM nummers te behouden tijdens deze overstap? 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
farukokutan
Gewaardeerd verkenner

Dat is zeker mogelijk. Wat je zeker nodig gaat hebben zijn de klantennummers bij BASE (van jou) en Telenet (mama en broer). Ik ga er van uit dat jullie allemaal een abonnement hebben. Anders is het simkaartnummer voldoende.

Verder wordt alles onder 1 contract gezet en zal dat verder geen problemen veroorzaken 🙂 Alvast welkom bij Orange zou ik zeggen! 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
farukokutan
Gewaardeerd verkenner

Dat is zeker mogelijk. Wat je zeker nodig gaat hebben zijn de klantennummers bij BASE (van jou) en Telenet (mama en broer). Ik ga er van uit dat jullie allemaal een abonnement hebben. Anders is het simkaartnummer voldoende.

Verder wordt alles onder 1 contract gezet en zal dat verder geen problemen veroorzaken 🙂 Alvast welkom bij Orange zou ik zeggen! 

patrick2
Wijze
Wijze

Em,

U kan al uw nummers behouden , geef bij uw bestelling aan welke nummers het zijn en een nummer overdracht zal aangevraagd worden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen