annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overschrijding in My Orange app met abonnement Arend

Topic gestart op: 16-03-18 15h57

Antwoorden: 3 antwoorden

Xyn
Rekruut scout

Overschrijding in My Orange app met abonnement Arend

Hallo

ik ben zo pas veranderd van panther naar Arend. Dit abonnement heeft unlimited sms’en, bellen en mobiel internet.

Mijn rekening zegt dat ik €0,24 over mijn rekening ben wat onmogelijk is. Ik heb een Iphone en ik heb de automatisch sms functie van imessage uitgezet en ik heb niet gebeld naar het buitenland. Ik snap niet waarop het er dus €0,24 over is en hierbij nog btw is aangerekend waardoor ik er dus €2,39 over zit.

Labels (3)
3 ANTWOORDEN 3
AssiaA
Orange-expert
Orange-expert


@Xyn  schreef:

Hallo

ik ben zo pas veranderd van panther naar Arend. Dit abonnement heeft unlimited sms’en, bellen en mobiel internet.

Mijn rekening zegt dat ik €0,24 over mijn rekening ben wat onmogelijk is. Ik heb een Iphone en ik heb de automatisch sms functie van imessage uitgezet en ik heb niet gebeld naar het buitenland. Ik snap niet waarop het er dus €0,24 over is en hierbij nog btw is aangerekend waardoor ik er dus €2,39 over zit.


Hey @Xyn

Ik denk dat ik je kan helpen ;-)!

Voortaan zijn de details van het verbruik buiten abonnement zichtbaar in My Orange app én in de Klantenzone. Zo kan je zelf nagaan welk verbruik niet inbegrepen is in zijn abonnement.

De lijn “Verbruik buiten abonnement” in de sectie “Verbruik” is nu een link die leidt naar meer informatie over het verbruik buiten bundel.

Vergeet wel niet de nieuwste versie (4.4) van de app te installeren ;-)!

Groetjes

Assia

Sofieh
Aspirant scout

Als je overschakelt op een ander tarief word er altijd een prorata berekening gedaan. 

0 pluimen
TomN
Orange-werknemer

Als je net bent overgeschakeld kan dit nog komen van de vorige facturatieperiode van toen je nog Panther had.  Kijk eens in je gedetailleerde factuur over welke datum het gaat (staat er altijd naast aan de linkerkant 🙂 )

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen