annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overstap Go Plus naar Tempo Giga - voordelen kwijt?

Topic gestart op: 15-07-21 12h46

Antwoorden: 3 antwoorden

Leilapeila
Aspirant verkenner

Overstap Go Plus naar Tempo Giga - voordelen kwijt?

OPGELOST

Hallo iedereen!

Ik heb sinds 2020 een Go Plus abonnement voor mijn gsm. Ik ben aan het denken om in de plaats een Tempo Giga herlaadkaart te nemen. Ik maak voornamelijk gebruik van data via WIFI en bel/SMS zelden dus dat lijkt me een zotte kost om dan een abonnement te hebben. 😊

 

Nu mijn vraag: zouden de opgebouwde Orange Thank you cadeaus vervallen als je naar een herlaadkaart gaat?
Ik heb het concreet bijvoorbeeld over het gebruik van 1 gratis dinsdags cinema ticket per semester (want dat krijg je pas na een jaar Orange lid ofzo).

Zou wat zonde zijn als dat vervalt want als het nog eens triestig weer is als dit ga ik dat stevig kunnen gebruiken. 🤗

 

Groetjes!

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Leilapeila  

Als ik de website dien te geloven dan zal je bij verandering van tariefplan niet je voordelen kwijt zijn.

Orange beloont je trouw

Je getrouwheid start de eerste dag dat je Orange-klant bent, ongeacht of je van tariefplan bent veranderd. Om te achterhalen sinds wanneer je klant bent, sms LOYAL naar het gratis nummer 8790 en je ontvangt de datum waarop je Orange-klant bent geworden.

Dus moest je een omschakeling doen naar een herlandkaart ben je dus niks kwijt. 
Je kan ook kiezen om een Go Light te nemen deze is €10 per maand met 150 belminuten en 1,5 Gb data. Misschien kan dat nog een overweging zijn om als alternatief te nemen. Maar je moet zien wat je het beste uitkomt enkel een herlandkaart dien je elke keer te herladen en vergeet niet dat als je na een jaar niet herladen hebt je nummer vervalt. 
Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Michawilly
Gewaardeerd verkenner

Vervalt da denk 

0 pluimen
Leilapeila
Aspirant verkenner

Bedankt Patrick, heel duidelijk! Dan ga ik inderdaad nog eens kijken of ik best een goedkoper abonnement neem of een herlaadkaart.

patrick2
Wijze
Wijze

@Leilapeila  

Als ik de website dien te geloven dan zal je bij verandering van tariefplan niet je voordelen kwijt zijn.

Orange beloont je trouw

Je getrouwheid start de eerste dag dat je Orange-klant bent, ongeacht of je van tariefplan bent veranderd. Om te achterhalen sinds wanneer je klant bent, sms LOYAL naar het gratis nummer 8790 en je ontvangt de datum waarop je Orange-klant bent geworden.

Dus moest je een omschakeling doen naar een herlandkaart ben je dus niks kwijt. 
Je kan ook kiezen om een Go Light te nemen deze is €10 per maand met 150 belminuten en 1,5 Gb data. Misschien kan dat nog een overweging zijn om als alternatief te nemen. Maar je moet zien wat je het beste uitkomt enkel een herlandkaart dien je elke keer te herladen en vergeet niet dat als je na een jaar niet herladen hebt je nummer vervalt. 
Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen