Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-12-22 09h58
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
ik heb net een nieuw toestel gekocht met een nieuw abonnement.
ik was tevens al klant met een ander tarief en dommiciliering op hetzelfde rekening nummer.
mijn vraag is als ik het toestel ontvang, is dit gewoon simkaart wisselen en zal het toestel met nieuw abonnement geactiveerd worden en zal mijn oude dommiciliering wegvallen?
of moet ik nog andere stappen doen dan?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als jij gewoon nog altijd klant bent en blijft met hetzelfde rekening nummer moet je niks doen.
Orange zal voor het nodige doen en alles omzetten en je betaling bij de bank blijft actief. Houd echter er wel rekening mee dat je eerst volgende factuur er iets anders uitziet want er gaan pro rata kosten gerekend worden. Dat komt enkel omdat je bent omgeschakeld naar een nieuw abonnement , dus je factuur kan hoger zijn of lager , maar dat ligt aan wat je gewijzigd hebt.
https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-facturen/ik-begrijp-mijn-factuur-niet
Dis gewoon ter info extra die ik je geef anders zijn daar misschien terug vragen over.
>mijn vraag is als ik het toestel ontvang, is dit gewoon simkaart wisselen
Ja
Als jij gewoon nog altijd klant bent en blijft met hetzelfde rekening nummer moet je niks doen.
Orange zal voor het nodige doen en alles omzetten en je betaling bij de bank blijft actief. Houd echter er wel rekening mee dat je eerst volgende factuur er iets anders uitziet want er gaan pro rata kosten gerekend worden. Dat komt enkel omdat je bent omgeschakeld naar een nieuw abonnement , dus je factuur kan hoger zijn of lager , maar dat ligt aan wat je gewijzigd hebt.
https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-facturen/ik-begrijp-mijn-factuur-niet
Dis gewoon ter info extra die ik je geef anders zijn daar misschien terug vragen over.