annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overzetting/annulering domiciliering

Topic gestart op: 17-12-22 09h58

Antwoorden: 2 antwoorden

Niels22
Aspirant verkenner

Overzetting/annulering domiciliering

OPGELOST

Hallo,

ik heb net een nieuw toestel gekocht met een nieuw abonnement.

ik was tevens al klant met een ander tarief en dommiciliering op hetzelfde rekening nummer.

mijn vraag is als ik het toestel ontvang, is dit gewoon simkaart wisselen en zal het toestel met nieuw abonnement geactiveerd worden en zal mijn oude dommiciliering wegvallen? 

of moet ik nog andere stappen doen dan? 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Niels22 

Als jij gewoon nog altijd klant bent en blijft met hetzelfde rekening nummer moet je niks doen. 

Orange zal voor het nodige doen en alles omzetten en je betaling bij de bank blijft actief. Houd echter er wel rekening mee dat je eerst volgende factuur er iets anders uitziet want er gaan pro rata kosten gerekend worden. Dat komt enkel omdat je bent omgeschakeld naar een nieuw abonnement , dus je factuur kan hoger zijn of lager , maar dat ligt aan wat je gewijzigd hebt. 

https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-facturen/ik-begrijp-mijn-factuur-niet 

Dis gewoon ter info extra die ik je geef anders zijn daar misschien terug vragen over. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Gregory
Wijze
Wijze

>mijn vraag is als ik het toestel ontvang, is dit gewoon simkaart wisselen

Ja

patrick2
Wijze
Wijze

@Niels22 

Als jij gewoon nog altijd klant bent en blijft met hetzelfde rekening nummer moet je niks doen. 

Orange zal voor het nodige doen en alles omzetten en je betaling bij de bank blijft actief. Houd echter er wel rekening mee dat je eerst volgende factuur er iets anders uitziet want er gaan pro rata kosten gerekend worden. Dat komt enkel omdat je bent omgeschakeld naar een nieuw abonnement , dus je factuur kan hoger zijn of lager , maar dat ligt aan wat je gewijzigd hebt. 

https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-facturen/ik-begrijp-mijn-factuur-niet 

Dis gewoon ter info extra die ik je geef anders zijn daar misschien terug vragen over. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen