annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Prepaid herlaadbeurt

Topic gestart op: 28-03-20 00h00

Antwoorden: 5 antwoorden

Hul01
Gewaardeerd verkenner

Prepaid herlaadbeurt

Ik had een bericht gekregen van orange dat als ik tot en met 5 april bovenop 10€ herlaad. Dat ik er extra 3GB zal krijgen! Maar deze is niet van toepassing gekomen!!!! Heb ik dan voorniets herlaad !!

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
NelsonM
Orange-werknemer

Ik had een bericht gekregen van orange dat als ik tot en met 5 april bovenop 10€ herlaad. Dat ik er extra 3GB zal krijgen! Maar deze is niet van toepassing gekomen!!!! Heb ik dan voorniets herlaad !!

Hallo @Hul01,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Hul goedemorgen,

hier het adres van Orange FB,

doe daar een chatbericht is nu wel gesloten tot maandag.

Even geduld zou ik zeggen. Het komt zeker in orde.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Hul01  moest het niet gelukt zijn om welke reden dan ook kunnen ze dat intern wel oplossen. Hiervoor kan je de 5000 bellen de klantendienst. Houd er wel rekening mee dat er een langere wachttijd is dan normaal door tijdelijke sluiting van de shops. Je kan in dit geval het beste via messenger versturen of twitter en dan kijken ze dit voor je na. Je kan wachten op antwoord want ze sturen dit direct naar de juiste diensten om het op te lossen. Geef ze daarbij je gsm nummer en als het is opgelost zullen ze je terug contacteren.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Hul01
Gewaardeerd verkenner

Dankjewel! ga ik nu doen  ☺️👍🏼

Leden met de meeste pluimen