Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-03-20 00h00
Antwoorden: 5 antwoorden
Ik had een bericht gekregen van orange dat als ik tot en met 5 april bovenop 10€ herlaad. Dat ik er extra 3GB zal krijgen! Maar deze is niet van toepassing gekomen!!!! Heb ik dan voorniets herlaad !!
Ik had een bericht gekregen van orange dat als ik tot en met 5 april bovenop 10€ herlaad. Dat ik er extra 3GB zal krijgen! Maar deze is niet van toepassing gekomen!!!! Heb ik dan voorniets herlaad !!
Hallo @Hul01,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
@Hul01 moest het niet gelukt zijn om welke reden dan ook kunnen ze dat intern wel oplossen. Hiervoor kan je de 5000 bellen de klantendienst. Houd er wel rekening mee dat er een langere wachttijd is dan normaal door tijdelijke sluiting van de shops. Je kan in dit geval het beste via messenger versturen of twitter en dan kijken ze dit voor je na. Je kan wachten op antwoord want ze sturen dit direct naar de juiste diensten om het op te lossen. Geef ze daarbij je gsm nummer en als het is opgelost zullen ze je terug contacteren.
Dankjewel! ga ik nu doen ☺️👍🏼