annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Prijsverhoging op 15 januari

Topic gestart op: 18-01-23 11h45

Antwoorden: 3 antwoorden

Jef4
Aspirant verkenner

Prijsverhoging op 15 januari

OPGELOST

In een mail van 6 januari waar na de twee (!) prijsverhogingen vorig jaar, een wel erg extreme nieuwe prijsverhoging van +/- 10% wordt aangekondigd op love packs, lees ik het volgende:

"De verhoging van je datavolume (op het telefoonabonnement in het love pack) gebeurt automatisch op 15 januari 2023. De prijsverhoging zal ingaan vanaf de nieuwe facturatieperiode startend of volgend op deze datum."

Als je dus een factuur krijgt op 20 februari voor een factuurperiode 14-1-2023 tot 13-2-2023 zal de prijsverhoging nog niet worden doorgerekend.

Klopt deze redenering?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

ja, de redenering klopt, @Jef4 

Ik zie op mijn factuur bedrag voor volgende maand 04/01/2023 - 03/02/2023 21 EUR ipv 23 EUR

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
JVV94
Veteraan verkenner

En vanaf 2024 opnieuw verhogingen. Zo gaan ze maar door... maar je krijgt wel meer data en hogere snelheden in de plaats. Als je toekomt met minder data, kun je altijd een lager abonnement nemen om wat te besparen.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Jef4 goedenavond,

heeft het antwoord van @Gregory je geholpen?

Dan mag je deze als oplossing accepteren.

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

ja, de redenering klopt, @Jef4 

Ik zie op mijn factuur bedrag voor volgende maand 04/01/2023 - 03/02/2023 21 EUR ipv 23 EUR

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen