annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pro Inclusive Service

Topic gestart op: 13-01-20 16h45

Antwoorden: 7 antwoorden

LPDS
Aspirant verkenner

Pro Inclusive Service

OPGELOST

Ik ben van tariefplan verandert en ik krijg in mijn bevestiging dat ik eveneens Pro Inclusive Service heb geactiveerd??? Wat is dat?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze


@LPDS  schreef:

Ja dat klopt. Maar zijn dat extra kosten ?


Als ik het op de website van Orange zo nalees zou het inbegrepen moeten zijn in het abo voor bedrijven.

Maar voorzichtigheid is altijd geboden, soms wordt iets mooi geformuleerd en kan het anders geïnterpreteerd worden.

Zodus: als ik dat in gewoon Nederlands lees zijn er geen extra kosten, is het inbegrepen. Om daar echter zeker van te zijn kunt ge best de klantendienst van Orange die vraag stellen. Liefst via messenger of twitter, dan hebt ge altijd een spoor van het antwoord.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Gregory
Wijze
Wijze

Onderaan hier zie je wat dat inhoudt.  Second call, Conference call, pro voicemail en call forwarding

 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@LPDS 

Als ik eens rondsnuister op de Orange website kom ik dat wel tegen, maar op het gedeelte voor bedrijven en zelfstandigen. Mag ik daaruit concluderen dat je een abo uit dat segment hebt genomen?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


LPDS
Aspirant verkenner

Ja dat klopt. Maar zijn dat extra kosten ?

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ja dat klopt. Maar zijn dat extra kosten ?

Ugh @LPDS,

Totem bevestigt dat de pro inclusive services gratis zijn. Deze zijn bestemd voor zelfstandigen 🙂

Totem's groet !

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen