annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met factuur

Topic gestart op: 07-09-20 20h06

Antwoorden: 4 antwoorden

BDH97
Aspirant verkenner

Probleem met factuur

OPGELOST

Beste, Door persoonlijke problemen was ik niet in de mogelijkheid om mijn factuur te betalen. Nu heb ik de factuur meteen betaald zodra ik kon. Kan ik mijn abonnement hervatten? Mvg D'Haese

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@BDH97  zodra een factuur bij een deurwaarder komt veranderen wel alle regels. Dan zullen je diensten niet zomaar vrij gegeven worden bij betaling want het dossier ligt bij een deurwaarder. Dat betekend ook dat de facturatie dienst je hier geen verdere info over kan en mag geven want er is een dossier lopende bij de deurwaarder. Je gaat dus het deurwaarders kantoor moeten bellen en alle kosten ineens moeten voldoen. De deurwaarder moet het door geven aan Orange dat al je kosten voldaan zijn , je dossier zal dus gesloten moeten worden  , Orange zal je betaling moeten zien en dan is het nog te bezien of je wel diensten krijgt. Want elke provider kan en zal dat ook doen , je op een zwarte lijst zetten als wanbetaler want daar wordt je nu voor aangezien. Ongeacht de omstandigheden waardoor het gebeurd is kan het dus zijn dat je niet eens nog een abonnement kan krijgen. Maar dit is iets wat Orange zelf allemaal beslist. Ik ken enkel de dingen erom heen en dat is de info die ik je nu geef. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@BDH97  als je naar de klantendienst belt en dan meer de facturatie dienst dan kan je daar de vraag stellen. Moest je niet kunnen bellen kan je wel met iemand anders zijn toestel bellen naar het nummer : +32 2 745 95 00 

Het is ook zo als je betaald hebt dan zullen je diensten ook weer hervat worden. Hou er rekening mee dat je een dag of twee zou moeten wachten voor Orange de betaling heeft ontvangen maar dat is afhankelijk van wanneer je betaald hebt. Dus als je vandaag betaald hebt dan kan je morgen of overmorgen terug diensten hebben maar heb je vorige week al betaald zou je al diensten moeten hebben. Met vorige week bedoel ik dan niet donderdag of vrijdag omdat het weekend er tussen zat.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


BDH97
Aspirant verkenner

Bedankt voor uw snelle reactie.

 

 

patrick2
Wijze
Wijze

@BDH97  zodra een factuur bij een deurwaarder komt veranderen wel alle regels. Dan zullen je diensten niet zomaar vrij gegeven worden bij betaling want het dossier ligt bij een deurwaarder. Dat betekend ook dat de facturatie dienst je hier geen verdere info over kan en mag geven want er is een dossier lopende bij de deurwaarder. Je gaat dus het deurwaarders kantoor moeten bellen en alle kosten ineens moeten voldoen. De deurwaarder moet het door geven aan Orange dat al je kosten voldaan zijn , je dossier zal dus gesloten moeten worden  , Orange zal je betaling moeten zien en dan is het nog te bezien of je wel diensten krijgt. Want elke provider kan en zal dat ook doen , je op een zwarte lijst zetten als wanbetaler want daar wordt je nu voor aangezien. Ongeacht de omstandigheden waardoor het gebeurd is kan het dus zijn dat je niet eens nog een abonnement kan krijgen. Maar dit is iets wat Orange zelf allemaal beslist. Ik ken enkel de dingen erom heen en dat is de info die ik je nu geef. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


BDH97
Aspirant verkenner

Oke 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen