annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem website : Online bestellingen

Topic gestart op: 01-12-19 19h21

Antwoorden: 5 antwoorden

gebruiker123
Aspirant verkenner

Probleem website : Online bestellingen

Ik wil online via de website een nieuw abonnement + toestel aanschaffen. Alles verloopt goed tot ik aan het tab gegevens kom. Ik moet mijn adres invullen uit een lijst, maar deze komt niet tevoorschijn. Handmatig invullen werkt niet. Ik heb dit probleem bij chrome en firefox. Met de smartphone geraak ik hier ook niet voorbij. Erg lastig en frustrerend.

Komt dit probleem vaker voor, en weet iemand hoe ik dit kan oplossen/omzeilen?

Alvast bedankt

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik wil online via de website een nieuw abonnement + toestel aanschaffen. Alles verloopt goed tot ik aan het tab gegevens kom. Ik moet mijn adres invullen uit een lijst, maar deze komt niet tevoorschijn. Handmatig invullen werkt niet. Ik heb dit probleem bij chrome en firefox. Met de smartphone geraak ik hier ook niet voorbij. Erg lastig en frustrerend.

Komt dit probleem vaker voor, en weet iemand hoe ik dit kan oplossen/omzeilen?

Alvast bedankt

Ugh @gebruiker123,

Wat mogelijk is is om :

1. Je browser heropstarten

2. Je cookies en je historiek cleanen

3. Opnieuw proberen

Als het nog niet werk is het beter om direct contact op te nemen de Customer Service stamleden of de Webcare-tribe.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Jetty
Aspirant scout

@gebruiker123  Heb je al een oplossing gevonden voor dit probleem? Ik heb net het zelfde probleem, al geprobeerd op verschillende web-browsers( edge, internet explorer, chrome), op mijn windows laptop/ android telefoon, het zelf in vullen van het adres of het selecteren uit de lijst en telkens krijg ik "Selecteer je postcode in de voorgestelde lijst." en het zelfde voor straatnaam en stad. 

Met vriendelijke groeten, 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@gebruiker123  heb net eens geprobeerd via mijn browser , firefox , en kan alle gegevens ingeven die ik moet hebben. Dus kan bestellen , mijn gegevens in geven en afronden. Kan u mij zeggen of het gaat om een bestaand nummer bij orange dus dat u al een abonnement heeft en wil aanpassen of totaal een nieuw nummer dus nieuwe klant wil worden ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
gebruiker123
Aspirant verkenner

beste @patrick2 

Ik ben reeds klant bij orange, maar heb geen abonnement lopen (pre paid). Ik kan ook al de gegevens invullen maar wanneer ik verder wil gaan krijg ik de melding 'Selecteer je postcode in de voorgestelde lijst' maar deze lijst pop upt niet. 

heb net proberen inloggen bij de klantzone zodat de gegevens misschien automatisch ingevuld zouden zijn maar dit is dus ook niet het geval. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen