Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-06-18 11h28
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Mijn Tempo Giga sim zit vast in een mifi router.
De huidige promotie op Tempo Giga gaat enkel maar via de Orange-app, en NIET via de website-klantenzone.
Met een mifi is de Orange-app inherent niet bruikbaar. Kan dit niet eens serieus bekeken worden bij Orange aub?
Als klant in het buitenland voel ik me wel in de kou gezet omdat de klantenzone precies geen voorrang meer heeft.
Het is me wel gelukt om van de promo te genieten, maar leuk is anders, de sim’s uit de mifi en een smartphone wisselen ( een micro en een nano simkaart), op de gsm Orange-app activeren met sms-code, promo activeren via opties, en dan alles terug wisselen.
Hopelijk kan dit rechtgezet worden.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Mijn Tempo Giga sim zit vast in een mifi router.
De huidige promotie op Tempo Giga gaat enkel maar via de Orange-app, en NIET via de website-klantenzone.
Met een mifi is de Orange-app inherent niet bruikbaar. Kan dit niet eens serieus bekeken worden bij Orange aub?
Als klant in het buitenland voel ik me wel in de kou gezet omdat de klantenzone precies geen voorrang meer heeft.
Het is me wel gelukt om van de promo te genieten, maar leuk is anders, de sim’s uit de mifi en een smartphone wisselen ( een micro en een nano simkaart), op de gsm Orange-app activeren met sms-code, promo activeren via opties, en dan alles terug wisselen.
Hopelijk kan dit rechtgezet worden.
Ugh! @Thierry,
Ik begrijp je bekommernis maar de sim is in se niet ontwikkeld voor een mifi router. Niet alle opties, zoals de app, kunnen functioneren (voorlopig althans).
Mocht daar verandering in komen, laten we dit zeker weten.
Totem
Mijn Tempo Giga sim zit vast in een mifi router.
De huidige promotie op Tempo Giga gaat enkel maar via de Orange-app, en NIET via de website-klantenzone.
Met een mifi is de Orange-app inherent niet bruikbaar. Kan dit niet eens serieus bekeken worden bij Orange aub?
Als klant in het buitenland voel ik me wel in de kou gezet omdat de klantenzone precies geen voorrang meer heeft.
Het is me wel gelukt om van de promo te genieten, maar leuk is anders, de sim’s uit de mifi en een smartphone wisselen ( een micro en een nano simkaart), op de gsm Orange-app activeren met sms-code, promo activeren via opties, en dan alles terug wisselen.
Hopelijk kan dit rechtgezet worden.
Ugh! @Thierry,
Ik begrijp je bekommernis maar de sim is in se niet ontwikkeld voor een mifi router. Niet alle opties, zoals de app, kunnen functioneren (voorlopig althans).
Mocht daar verandering in komen, laten we dit zeker weten.
Totem
Agh Totem
Noch de app, noch de sim is het huidige hoofdprobleem betreffende de Giga-Promo.
Het hoogdprobleem is dat Uw promotie enkel werkt via de app.
Mensen die hun kaartje beheren via de Orange Klantezone op internet, krijgen de promotie sowieso NIET !!!
Bij de opties zijn de twee promo-lijnen totaal onvindbaar, vergeten? Of MOET alles in het vervolg via de app??
een bezorgde klant,
thierry
Agh Totem
Noch de app, noch de sim is het huidige hoofdprobleem betreffende de Giga-Promo.
Het hoogdprobleem is dat Uw promotie enkel werkt via de app.
Mensen die hun kaartje beheren via de Orange Klantezone op internet, krijgen de promotie sowieso NIET !!!
Bij de opties zijn de twee promo-lijnen totaal onvindbaar, vergeten? Of MOET alles in het vervolg via de app??
een bezorgde klant,
thierry
Ugh Thierry,
Mag ik weten welke promo gelinkt aan Tempo Giga? 🙂
Dan kan ik meer informatie zoeken in ons groot Orange-dorp en vallei des opties en diensten
Totems 🌵Groet
In Google even “ genoeg gejankt om je data” ingeven en je komt recht in het dorp 😂