Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-12-20 14h54
Antwoorden: 4 antwoorden
Aangezien ik dit niet via email kan doen en het telefonisch na lang wachten het gesprek onderbroken is bij het doorschalen. Deo ik het via deze weg. Een gewoon webformulier is ook al te moeilijk voor Orange.
Half november belde u ik naar Orange om te informeren naar de D/L limieten voor vast internet, gezien de limieten heb ik mij geen Orange internet abonnement genomen.
Een paar dagen belde je mij met een voorstel om 10% korting te geven op al de mogelijke mobile abonnementen zoals u mij ook mailde zie hieronder. Ik ging erover nadenken en u ging mij terugbellen een aantal dagen later wat u ook deed.
Nadat ik niet inging op de korting van 10% hebt u mij een korting van 25% beloofd zijnde Vast internet 34 euro
internet boost 15 euro
1 go unlimited 22,5 euro
1 go intense 15 euro 2 go plus 24 euro
Dat zag ik wel zitten, gezien de korting vroeg ik of het mogelijk was om 2 maal "go unlimited" en geen "go intense" ook dat was ok voor u.
Groot was mijn verbazing toen ik vandaag mijn factuur kreeg en zag dat er geen korting voor de mobiele abonnementen opstond. Ook was de opstartkost van 49 euro voor internet NIET afgesproken.
Ik wens de factuur te protesteren maar ik heb wel afgesproken deel betaald.
Ik regen op een aangepaste factuur binnen de 14 dagen anders zal ik mij genoodzaakt zien om wat het de mobiele abonnementen betreft terug over te schakelen naar Mobile vikings. Het bedrag dat ik vandaag betaald heb is 162,16 - 4 (go plus) - 7,5 (Go Unlimited) - 49 = 101,66 euro (zie bijlage).
Mvg,
Klantnummer: 1.6850421
@jankatleen goedenavond,
@patrick2 heeft de uitleg al gegeven.
Van mij krijg je deze nog:
En hier kan je klikken om
bij FB via Messenger te reclameren.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Als dat de welkom is van Orange zalt rap gedaan zijn zeker weten
@jankatleen goedemorgen,
heb jij de moeite genomen om het door te geven?
@jankatleen het is jammer te lezen dat er dingen fout gegaan zijn maar hier ga je daarvoor geen oplossing krijgen. Dit is een forum voor klanten door klanten en aangezien wij allemaal klant zijn kunne we dus niks doen. De klantendienst gaat hier ook niet meelezen en diegene die hier aanwezig zijn van Orange zijn de moderators. Deze zorgen er voor dat hier alles in goede banen loopt en zijn dus ook geen klantendienst. Ik raad je dan ook aan of terug te bellen of een bericht te doen via Facebook messenger , je dient wel een Facebook account nodig te hebben. Hopende dat je snel een oplossing krijgt.