Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-03-20 10h05
Antwoorden: 3 antwoorden
Heyhey ,
Wij hebben gisterenavond ontdekt dat proximus klanten mij niet kunnen bellen of smsen.
ze krijgen bij het bellen "the number you have dialed is not in use" telenet, orange of base klanten kunnen mij wel contacteren.
Orange klantendienst al gebeld maar ze weten niet wat dit kan zijn.
Mijn man is ook orange en daar kunnen de proximus klanten wel bellen...
alvast bedankt
@Anneke1989 dat lijkt mij een probleem wat uitgezocht dient te worden door Orange en proximus onderling. Ergens gaat er iets fout in de routering maar dat zal door de technische dienst van Orange bekeken moeten worden. Beste is om de klantendienst te bellen en als dat kan met voorbeelden van het nummer of de nummers die u geprobeerd hebben te bellen. Daarbij dan ook een tijdstip en de datum wanneer u gebeld bent en op die manier kan de routering nagekeken worden waar het fout loopt. Beetje magertjes wat de klantendienst u gezegd heeft want dat dient intern opgelost te worden.
Ze gingen het uitzoeken er is een dossier aangemaakt maar meer weten ze momenteel nog niet
@Anneke1989 dat hoor ik graag 🙂 Hopelijk is dan ook snel opgelost.