Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-10-19 15h58
Antwoorden: 5 antwoorden
We gaan in december twee weken naar de Dominicaanse Republiek, maar het lijkt me dat er via orange geen betaalbare opties zijn voor mobiele data in dit land... Klopt dit of heb ik iets over het hoofd gezien? Het lijkt me vreemd, aangezien dit toch een populaire vakantiebestemming is...
We gaan in december twee weken naar de Dominicaanse Republiek, maar het lijkt me dat er via orange geen betaalbare opties zijn voor mobiele data in dit land... Klopt dit of heb ik iets over het hoofd gezien? Het lijkt me vreemd, aangezien dit toch een populaire vakantiebestemming is...
Hallo @ThibautVos,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
Na even zoeken vond ik deze opties :).
Hopelijk heb je er wat aan
Kies de optie die het best bij jou past, op basis van je bestemming en je verbruik. Je hebt de keuze tussen een maandelijkse optie of een éénmalige Pass (40 dagen geldig).
Maandelijkse optie of eenmalige bundel
Dit is de enige optie die ik heb kunnen vinden voor u. De andere opties zijn voor de eu.
Bedankt, maar 0,5 euro per MB zag ik niet direct als een betaalbare optie 🙂
Hopen dat de Wifi daar goed is, en anders een lokale SIM proberen scoren zal de enige optie zijn dan vrees ik...