annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Resterende belwaarde als data gebruiken bij tariefplan aanpassen van Tempo Easy naar Tempo Touch ?

Topic gestart op: 16-01-20 19h47

Antwoorden: 4 antwoorden

Orange_vraag
Gewaardeerd verkenner

Resterende belwaarde als data gebruiken bij tariefplan aanpassen van Tempo Easy naar Tempo Touch ?

 

Goeie avond

Kan ik mijn resterende belwaarde ook als data (surfen) gebruiken bij het tariefplan aanpassen van herlaadkaart Tempo Easy naar Tempo Touch ?

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

 

Goeie avond

Kan ik mijn resterende belwaarde ook als data (surfen) gebruiken bij het tariefplan aanpassen van herlaadkaart Tempo Easy naar Tempo Touch ?

Ugh @Orange_vraag,

Je kan inderdaad je resterend gebruiken om te surfen met Tempo Easy (want Touch bestaat niet meer). Maar weet dat je je belkrediet kan omvormen in data met Tempo Giga je krijgt dus meer data dan gewoon op basis van je krediet te surfen.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Orange_vraag 

Als je dat met zekerheid wil weten vraag je dat best eens na bij de klantendienst. Stel uw vraag via messenger of twitter, je krijgt gegarandeerd antwoord en je hoeft niet aan de lijn te blijven wachten tot ze het gevonden hebben.

Het kan wel zijn dat je misschien een dagje moet wachten op uw antwoord, maar het komt er wel.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Orange_vraag
Gewaardeerd verkenner

 

Hallo Cdt24801,

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb echter al geruime tijd geen Facebook, Twitter, Messenger,... meer. 

Wel heb ik nog e-mail. Kan ik Orange mijn vraag via e-mail stellen ?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Orange_vraag  schreef:

 

.. knip ...

Wel heb ik nog e-mail. Kan ik Orange mijn vraag via e-mail stellen ?


Ik vrees van niet ... telefoon, messenger of twitter, That's it. En natuurlijk een fysisch bezoek in een Orange shop, dat kan ook natuurlijk.

Die vraag naar e-mail is reeds dikwijls gesteld, maar Orange geeft aan daar niet meer op in te gaan.

Ik persoonlijk heb een versie van messenger standalone op PC gezet. Gebaseerd op mijn gsm nummer, ik heb geen facebook account. En daarmee neem ik al wel eens contact op. Komt eigenlijk wel neer op een "andere" vorm van e-mail.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen