annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

SOCIAAL TARIEF mobiel bellen

Topic gestart op: 14-08-20 17h06

Antwoorden: 32 antwoorden

PASC25
Ervaren verkenner

SOCIAAL TARIEF mobiel bellen

Ik geniet sociaal tarief bij wijze van invaliditeit.
Mijn telecomprovider Orange heeft dit steeds netjes verrekend op de facturatie.
Tot ik mijn abonnementsformule enkele weken geleden upgrade omdat er volgens de telecomoperator ORANGE  een gunstigere aanbieding was t.o.v. die ik handhaafde..
Bij nazicht van mijn huidige factuur stel ik vast dat de sociale tarieven niet meer worden toegekend op dit nieuwe mobiele abonnement.
Dit werd dan ook achteraf bij navraag bevestigd door de Orange medewerker die ik sprak.
Ik was hiervan niet op de hoogte en ben nu dus mijn tarief verloren.
Zijn er nog gedupeerden dan graag uw reactie ,ik heb dit reeds aanhangig gemaakt bij het BIPT dewelke mij aangaven dit bij de Ombudsdienst te melden.
Het kan niet opgaan dat men mensen die sociaal tarief genieten worden weggelokt van hun toegekende rechten onder het mom van profijtelijkere tarieven aan te gaan en dit zonder enige voorafgaande kennisgeving van de consequenties. 
 
Labels (1)
32 ANTWOORDEN 32
Cdt24801
Wijze
Wijze

@PASC25 

Je bent heus niet de enige met dit soort probleem hoor. Als je wat rondsnuistert zul je nog verhalen vinden van klanten die een nieuwe formule aangemeerd krijgen zonder op de hoogte gebracht te worden van wat de exacte impact is op hun bestaande formule. Dikwijls krijgen ze wel te horen wat er beter aan is, maar ze zwijgen stillekes over wat je kwijt bent.

Ik moet er wel bijzeggen dat zeker niet alle verkopers zulke haaien zijn, in tegendeel, de meeste doen hun werk gewetensvol, maar jammer genoeg bestaan die uitzonderingen wel 😑

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


PASC25
Ervaren verkenner

Dag Cdt24801

Bedankt voor je reactie.

Ja inderdaad het is niet enkel spijtig maar tevens ietwat benepen dat klanten tot een voldongen keuze worden gelokt die achteraf minderwaardig worden ervaart .

 

grtjes

 

 

PASC25
Ervaren verkenner

Bedankt Josette,

 

Ik heb het meteen gedaan via FB en FB messenger.

Ben nieuwsgierig nu.

 

Succes nog en een fijne avond 😊

Leden met de meeste pluimen