annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaart in iPad - hoe kom ik aan sms met inlogcode MyOrange?

Topic gestart op: 14-08-18 11h12

Antwoorden: 6 antwoorden

Wout
Gewaardeerd verkenner

Simkaart in iPad - hoe kom ik aan sms met inlogcode MyOrange?

OPGELOST

Hallo,

Ik gebruik mijn tempo giga simkaart alleen in mijn iPad en heb geen smartphone. Om bij MyOrange in te loggen heb ik de code nodig die per sms werd verzonden, maar op mijn iPad ontvang ik natuurlijk geen sms-sen. Is er een manier om aan die code te komen zonder dat ik mijn simkaart uit de iPad moet halen en in een GSM steken om het bericht met de code te kunnen ontvangen?

 

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cleopatra
Veteraan verkenner


@Wout  schreef:

Hallo,

Ik gebruik mijn tempo giga simkaart alleen in mijn iPad en heb geen smartphone. Om bij MyOrange in te loggen heb ik de code nodig die per sms werd verzonden, maar op mijn iPad ontvang ik natuurlijk geen sms-sen. Is er een manier om aan die code te komen zonder dat ik mijn simkaart uit de iPad moet halen en in een GSM steken om het bericht met de code te kunnen ontvangen?

 


Hallo Wout,

Een tempo giga kan je zeker gebruiken in je tablet. 🙂 Bij mijn zoontje lukt het wel. Ik denk dat je probleem ligt op vlak van je toegangspunt, waarbij je zelf heel weinig kan doen.

Ik zou de klantendienst contacteren via 5000 of gewoon via de sociale kanalen.

 

Greetz

Cleo

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Cleopatra
Veteraan verkenner


@Wout  schreef:

Hallo,

Ik gebruik mijn tempo giga simkaart alleen in mijn iPad en heb geen smartphone. Om bij MyOrange in te loggen heb ik de code nodig die per sms werd verzonden, maar op mijn iPad ontvang ik natuurlijk geen sms-sen. Is er een manier om aan die code te komen zonder dat ik mijn simkaart uit de iPad moet halen en in een GSM steken om het bericht met de code te kunnen ontvangen?

 


Hallo Wout,

Een tempo giga kan je zeker gebruiken in je tablet. 🙂 Bij mijn zoontje lukt het wel. Ik denk dat je probleem ligt op vlak van je toegangspunt, waarbij je zelf heel weinig kan doen.

Ik zou de klantendienst contacteren via 5000 of gewoon via de sociale kanalen.

 

Greetz

Cleo

JG
Gewaardeerd verkenner

Ik denk dat die code in een 'bericht' zit. iOS heeft het niet over een sms maar over een bericht. Poco verwarrend, dat wel.

Wout
Gewaardeerd verkenner

Kan ik dat berichtje dan op een andere manier terugvinden dan op GSM/smartphone?

JG
Gewaardeerd verkenner

Op dezelfde manier: tap op het groen icoontje met de witte tekstballon. iOS maakt geen onderscheid tussen berichten verzonden naar een gsm-nummer, e-mailadres of contactpersoon. Normaliter synchroniseren berichten ook tussen al je apparaten maar dat is misschien van het goede teveel.Image result for apple messages app iconsIn MacOS - op een Mac Desktop dus - ziet het icoontje er anders uit. Daar is het een blauwe tekstballon met een wit tekstballonnetje met drie puntjes erin. Vandaar dat er soms verwarring is.

Leden met de meeste pluimen