annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaart in iPad - hoe kom ik aan sms met inlogcode MyOrange?

Topic gestart op: 14-08-18 11h12

Antwoorden: 6 antwoorden

Wout
Gewaardeerd verkenner

Simkaart in iPad - hoe kom ik aan sms met inlogcode MyOrange?

OPGELOST

Hallo,

Ik gebruik mijn tempo giga simkaart alleen in mijn iPad en heb geen smartphone. Om bij MyOrange in te loggen heb ik de code nodig die per sms werd verzonden, maar op mijn iPad ontvang ik natuurlijk geen sms-sen. Is er een manier om aan die code te komen zonder dat ik mijn simkaart uit de iPad moet halen en in een GSM steken om het bericht met de code te kunnen ontvangen?

 

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cleopatra
Veteraan verkenner


@Wout  schreef:

Hallo,

Ik gebruik mijn tempo giga simkaart alleen in mijn iPad en heb geen smartphone. Om bij MyOrange in te loggen heb ik de code nodig die per sms werd verzonden, maar op mijn iPad ontvang ik natuurlijk geen sms-sen. Is er een manier om aan die code te komen zonder dat ik mijn simkaart uit de iPad moet halen en in een GSM steken om het bericht met de code te kunnen ontvangen?

 


Hallo Wout,

Een tempo giga kan je zeker gebruiken in je tablet. 🙂 Bij mijn zoontje lukt het wel. Ik denk dat je probleem ligt op vlak van je toegangspunt, waarbij je zelf heel weinig kan doen.

Ik zou de klantendienst contacteren via 5000 of gewoon via de sociale kanalen.

 

Greetz

Cleo

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Wout
Gewaardeerd verkenner

Helaas - op de MyOrange app staat expliciet dat een SMS verstuurd is, en bij Mijn Berichten ontvang ik niets buiten twee Orange berichten over roaming tijdens mijn voorbije vakantie in Frankrijk... (heb het net weer geprobeerd). In elk geval al heel erg bedankt voor de bijstand en hulp!

JG
Gewaardeerd verkenner

Ondertussen sprak ik met iemand die ook een iPad heeft met een simkaart erin. Telenet-Base adverteert wel dat het mogelijk is om te bellen/surfen via hun gsm-netwerk met een tablet maar ze vertellen er direct bij dat het met een iPad niet werkt! Geknoei dus.

Proximus biedt hetzelfde aan maar bij navraag kon de klantendienst niet met 100% zekerheid bevestigen of het werkt op een iPad. Mijn correspondent, die wou bellen met een iPad wegens problemen met haar ogen, heeft nu een iPad mini op overschot ... Bummer.

Leden met de meeste pluimen