annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sms aankopen via playstore niet correct

Topic gestart op: 03-08-18 22h29

Antwoorden: 2 antwoorden

Christel
Aspirant verkenner

Sms aankopen via playstore niet correct

Hallo,

Ik heb een aankoop gedaan op de playstore van 14.99 euro.

Daarna heb ik een bevestigings sms gekregen dat ik 14.99 euro heb uitbesteed, maar 1 minuut later krijg ik een sms dat ik 26.99 besteed heb.

Hoe kan dit?

Ik heb alles nagekeken en in mijn google play aankopen zie ik dat ik 14.99 euro heb betaald maar geen 26.99.

 

Alvast bedankt!

Labels (3)
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo,

Ik heb een aankoop gedaan op de playstore van 14.99 euro.

Daarna heb ik een bevestigings sms gekregen dat ik 14.99 euro heb uitbesteed, maar 1 minuut later krijg ik een sms dat ik 26.99 besteed heb.

Hoe kan dit?

Ik heb alles nagekeken en in mijn google play aankopen zie ik dat ik 14.99 euro heb betaald maar geen 26.99.

 

Alvast bedankt!

Ugh @Christel,

 

Je tweede sms met het bedrag 26.99 euro betreft de totaliteit die je reeds hebt besteed aan aankopen via Playstore.

 

Klopt dit niet? Dan helpen de Orange-stamleden je graag verder om dit uit te spitten.

 

Onze eerste leraar is ons eigen hart.

 

🌵 Totems Saluut 🌵

Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik denk dat je zulke vragen best aan de klantendienst voorlegt, wij zijn hier ook "maar" gebruikers/klanten die hun ervaring en kennis ten dienste van elkander stellen om mogelijke technische en algemene problemen trachten op te lossen.

Wij hebben geen toegang tot persoonlijke dossiers of facturatiegegevens of whatever ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen