Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-08-18 22h29
Antwoorden: 2 antwoorden
Hallo,
Ik heb een aankoop gedaan op de playstore van 14.99 euro.
Daarna heb ik een bevestigings sms gekregen dat ik 14.99 euro heb uitbesteed, maar 1 minuut later krijg ik een sms dat ik 26.99 besteed heb.
Hoe kan dit?
Ik heb alles nagekeken en in mijn google play aankopen zie ik dat ik 14.99 euro heb betaald maar geen 26.99.
Alvast bedankt!
Hallo,
Ik heb een aankoop gedaan op de playstore van 14.99 euro.
Daarna heb ik een bevestigings sms gekregen dat ik 14.99 euro heb uitbesteed, maar 1 minuut later krijg ik een sms dat ik 26.99 besteed heb.
Hoe kan dit?
Ik heb alles nagekeken en in mijn google play aankopen zie ik dat ik 14.99 euro heb betaald maar geen 26.99.
Alvast bedankt!
Ugh @Christel,
Je tweede sms met het bedrag 26.99 euro betreft de totaliteit die je reeds hebt besteed aan aankopen via Playstore.
Klopt dit niet? Dan helpen de Orange-stamleden je graag verder om dit uit te spitten.
Onze eerste leraar is ons eigen hart.
🌵 Totems Saluut 🌵
Ik denk dat je zulke vragen best aan de klantendienst voorlegt, wij zijn hier ook "maar" gebruikers/klanten die hun ervaring en kennis ten dienste van elkander stellen om mogelijke technische en algemene problemen trachten op te lossen.
Wij hebben geen toegang tot persoonlijke dossiers of facturatiegegevens of whatever ...