annuleren
Resultaten voorΒ 
Zoek in plaats daarvan naarΒ 
Bedoelde u:Β 

Sms/belwaarde omzetten in data

Topic gestart op: 26-10-19 19h02

Antwoorden: 10 antwoorden

TomRaemaekers
Ervaren verkenner

Sms/belwaarde omzetten in data

Ik had gezien dat het bij sommige providers mogelijk is maar bij orange nog niet. Is misschien wel een idee.... Zou zeker niet slecht zijn voor sommige gebruikers die dan nog meer gaan verbuiken van dat gene ze nodig hebben.... 😁😁

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
TomRaemaekers
Ervaren verkenner

😁😊 Heeeeelemaal... Zou toch ideaal zijn... Bij de herlaad kaarten is dat inderdaad bij vele providers een optie... Maar moest orange nu de eerst zijn met zo een optie dat zou toch wel in de kijker komen te staan... En dat zou toch op een of andere manier mogelijk moeten zijn... πŸ‘ŒπŸ»πŸ‘ŒπŸ»

patrick2
Wijze
Wijze

@TomRaemaekers  om belwaarde om te zetten naar data is makkelijker dan data naar belwaarde. Maar goed neemt niet niet weg dat het een ideale optie zou zijn voor bepaalde klanten. @Totem  of @AlexandraW  even mention en misschien komt het bij de juiste dienst om dit eens te bekijken om te zien wat de mogelijkheden zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


TomRaemaekers
Ervaren verkenner

Dat zou natuurlijk fantastisch zijn... En ja natuurlijk in hoofdzaak belwaarde om kunnen zetten naar data... Andersom is niet echt relevant.... 😎

Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik meen mij te herinneren dat Base ooit zo een formule gehad heeft: je kon heel flexibel data omzetten in belwaarde en omgekeerd, en wat niet opgebruikt was nam je mee naar de volgende maand.

Ik denk niet dat ze dat nu nog hebben en dat zal wel zijn reden hebben .... Gefrustreerde man

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

Base heeft ooit zo een formule gehad inderdaad maar is inmiddels stop gezet. Denk dat de providers zich meer en meer inzetten voor veel mobiele data. Maar @TomRaemaekers  heeft wel  een punt beter gezegd en goede suggestie. Als het kan met een herlaadkaart waarom dan niet een abonnement waarin  je je eigen formule kan samenstellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen