Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-10-19 19h02
Antwoorden: 10 antwoorden
Ik had gezien dat het bij sommige providers mogelijk is maar bij orange nog niet. Is misschien wel een idee.... Zou zeker niet slecht zijn voor sommige gebruikers die dan nog meer gaan verbuiken van dat gene ze nodig hebben.... 😁😁
Ik had gezien dat het bij sommige providers mogelijk is maar bij orange nog niet. Is misschien wel een idee.... Zou zeker niet slecht zijn voor sommige gebruikers die dan nog meer gaan verbuiken van dat gene ze nodig hebben.... 😁😁
Ugh @TomRaemaekers,
Ik geef je idee door aan de strategische geesten ! Wiet weet... 🙂
Totem's zonnegroeten,
Totem
@TomRaemaekers bij Orange is het wel mogelijk om sms of belminuten om te zetten in data. Dit is bij de herlaadkaarten binnen Orange. Op de abonnementen is dit niet mogelijk maar dat is bij andere providers ook niet mogelijk.
Voor jouw favoriete social media-apps *
5 € belwaarde
=
10 GB data
31 dagen geldig.
*voor bepaalde mobiele applicatiesVoor jouw favoriete videostream-apps*
10 € belwaarde
=
16 GB data
31 dagen geldig.
*voor bepaalde mobiele applicatiesOké... Maar ik werk hier eigenlijk meer naar een gepersonaliseerd abonnement.... Snappie 😉😉
@TomRaemaekers ah u wil dus eigenlijk een abonnement hebben dat u naar eigen gebruik/verbruik kan indelen. Moest u de ene maand meer data nodig hebben terwijl dat op is dat u uw belminuten daarvoor kan inzetten. En moest u de belminuten op hebben dat u uw data kan inzetten als belminuten. Dat is misschien voor sommige een optie dus ik sta achter u optie.