Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-10-19 19h02
Antwoorden: 10 antwoorden
Ik had gezien dat het bij sommige providers mogelijk is maar bij orange nog niet. Is misschien wel een idee.... Zou zeker niet slecht zijn voor sommige gebruikers die dan nog meer gaan verbuiken van dat gene ze nodig hebben.... 😁😁
😁😊 Heeeeelemaal... Zou toch ideaal zijn... Bij de herlaad kaarten is dat inderdaad bij vele providers een optie... Maar moest orange nu de eerst zijn met zo een optie dat zou toch wel in de kijker komen te staan... En dat zou toch op een of andere manier mogelijk moeten zijn... 👌🏻👌🏻
@TomRaemaekers om belwaarde om te zetten naar data is makkelijker dan data naar belwaarde. Maar goed neemt niet niet weg dat het een ideale optie zou zijn voor bepaalde klanten. @Totem of @AlexandraW even mention en misschien komt het bij de juiste dienst om dit eens te bekijken om te zien wat de mogelijkheden zijn.
Dat zou natuurlijk fantastisch zijn... En ja natuurlijk in hoofdzaak belwaarde om kunnen zetten naar data... Andersom is niet echt relevant.... 😎
Ik meen mij te herinneren dat Base ooit zo een formule gehad heeft: je kon heel flexibel data omzetten in belwaarde en omgekeerd, en wat niet opgebruikt was nam je mee naar de volgende maand.
Ik denk niet dat ze dat nu nog hebben en dat zal wel zijn reden hebben ....
Base heeft ooit zo een formule gehad inderdaad maar is inmiddels stop gezet. Denk dat de providers zich meer en meer inzetten voor veel mobiele data. Maar @TomRaemaekers heeft wel een punt beter gezegd en goede suggestie. Als het kan met een herlaadkaart waarom dan niet een abonnement waarin je je eigen formule kan samenstellen.