Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-01-22 16h48
Antwoorden: 5 antwoorden
Geachte ik heb iphone 11 en ik probeer via abonnement een bericht te stuur naar de lijn op 4884 maar lukt niet hoe komt die en die blokkering van aankoop via abonnement sta af
Beste, als het niet lukt dan moet je de instellingen van uw iPhone nakijken. Het kan ook zijn dat uw abonnement het niet toelaat, sommigen hebben dit laten blokkeren om geen betalend sms abonnement aan uw been te hebben zonder dat u het weet. Een tijdje geleden hebben veel mensen zich ingeschreven op een abonnement zonder het te weten, meestal via wedstrijden enz,… beide eens nakijken en je zal de oplossing vinden. Wat betreft instellingen als je twijfelt vraag het aan Google
Denk niet dat de multimedia aankopen gaan met een iPhone @Gwennie080555
Persoonlijk heb ik al eens tickets gekocht voor de lijn , voor de tram. Dus het is wel degelijk mogelijk om die aankopen te doen via een iPhone.
Heb hier niks speciaals voor moeten instellen heb gewoon gestuurd en het was betaald.
My bad @patrick2