Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-23 14h43
Antwoorden: 4 antwoorden
Ik wil mijn abonnement veranderen omdat er weer een prijsstijging is en dan lees ik dat er voor nieuwe klanten een korting is gedurende de volledige looptijd van het contract? Bijzonder jammer dat dit niet voor bestaande klanten is die al 20 jaar klant zijn. Kan dit toch niet even bekeken worden? Go plus voor bestaande klanten zal 23 euro worden en voor nieuwe enkel 16 gedurende de looptijd van het contract?? Anders ga ik toch even nadenken of ik na 20 jaar niet eens beter verander van provider.
Heb geen antwoord op je vraag @Anonymous Ik ben ook klant
De Go Plus Special edition wordt ook 18 EUR in januari. Dit is 23 min 5 korting
Als je vast internet hebt van Orange is de Go Plus 16 EUR - zelfs na de prijsstijging in jan
Evolutie van de mobiele abonnementen en internetaanbiedingen van Orange
Dag wijze. Ik ben een SMARTsn consultant en sta op het punt een Go Plus contract te schrijven. Is deze promo enkel partuculier en online in te geven? Of kan ik in de rubriek "promo" van het contract invullen: special edition:-5 euro levenslang + 20Gb? Mijn sponsor kan me geen klaar antwoord geven. Ik vermoed alsinds van wel. Hopelijk ben ik bij u aant juiste adres met deze vraag. Bedankt. Ugh.
Deze wijze is ook maar een klant
Als ik hier Promo op onze gsm-abonnementen | Orange | Orange België klik op de i onder het abonnement kan ik dit lezen.
Verder staat deze uitleg zowel bij de particulieren als de zelfstandigen
dus: enkel on-line en ook voor zelfstandigen
Je Go Plus-abonnement aan:23 € 18 €/maand gedurende de volledige looptijd van je contract, dat is een korting van 60 €/jaar
Beschrijving van de promotie:
Promotie alleen online beschikbaar bij het toevoegen van een nieuwe kaart: -5 €/maand op je abonnement gedurende de volledige looptijd van je contract.
De promotie wordt automatisch toegepast tijdens de bevestiging van je bestelling.
@Anonymous
Dit soort vragen die je stelt komen wel vaker naar voren.
Zoals je kan zien is de promotie idd iets wat voor nieuwe klanten is en dat kom je overal wel tegen. Ik ben al 10+ jaren klant bij Telenet + Orange met van alles en nog wat en ook daar krijgen de nieuwe klanten hun korting maar als ik er heen vraag krijg ik ook niks. Moet ik daarvoor over stappen ? Nee hoor ben tevreden en dat is wat telt.
In de begin dat je een abonnement hebt genomen , net als ik en meerdere , heb je ook een korting gehad , zoals dit meestal het geval is bij nieuwe klanten. En ja dan op den duur lopen die af en betaal je de prijs zoals elke vaste klant.
Wil je echt het onderste uit de kan en je korting hebben ? raadpleeg de klantendienst en overleg met hun. Een nee heb je en een eventuele ja is te krijgen. Niet tevreden ? dan stap je naar een andere provider , krijg je jou korting gedurende x aantal tijd en daarna ook de volle pot.