annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tariefplan omzetten

Topic gestart op: 17-03-21 20h51

Antwoorden: 7 antwoorden

Patrickp
Gewaardeerd verkenner

Tariefplan omzetten

Blijkbaar vindt orange het kunnen om zonder onze toestemming een tariefplan van onze gsm om te zetten. Dit is helaas niet de eerste keer dat dit bij ons gebeurd.  

 

Nee, we hebben hiervoor géén toestemming gegeven, niet mondeling laat staan schriftelijk.

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Leila_25
Gewaardeerd verkenner

Hebt u al eens gebeld? 
Ik heb het ook al eens voorgehad ik heb dan meteen gebeld en alles was zoals vroeger.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Patrickp goedemorgen,

heeft het antwoord van @Cdt24801  je een beetje geholpen?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Patrickp 

Gaat het om een dierenabonnement dat is omgezet naar een GO abo?

Dat is in het lang en in het breed aangekondigd geweest. Alle dierenabonnementen worden van ambtswege omgezet in een GO abonnement. Normaal gezien heb je daar trouwens een bericht van gekregen. op voorhand.

Tenzij het hier een andere situatie is natuurlijk, daarom dat ik de vraag stel of het om een dierenabonnement gaat.

Dierenabonnementen, voor alle duidelijkheid, zijn de oude formules die een dierennaam hadden: dolfijn, koala, panter,  ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen