annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tariefplan wijzigen - Dienst niet beschikbaar

Topic gestart op: 30-06-22 16h13

Antwoorden: 2 antwoorden

lstr
Aspirant verkenner

Tariefplan wijzigen - Dienst niet beschikbaar

Ik heb momenteel tempo Giga en wens dit te wijzigen naar Easy. Via telefoon krijg ik de boodschap dat de dienst niet beschikbaar is (en ik later opnieuw moet proberen).

Later lukt dus ook niet, ook online lukt het niet.

Dan maar de support dienst inschakelen: de eerste keer (na lang wachten) zou de wijziging zichbaar moeten worden voor mij na maximum 24 u. Niet dus.

Een tweede keer naar support gebeld (lang wachten om binnen te geraken): nu werd de wijziging doorgevoerd en binnen 2u zou ik tempo Easy moeten zijn. Niet dus.

Een derde keer support gebeld en de geschiedenis uitgelegd: men kon me niet helpen, maar in een Orange shop zou dit direct kunnen verhopen worden. Ik dus naar de Orange shop in Kortrijk.

Na het uitleggen van de geschiedenis belt de Orange shop naar ... de support dienst (zou een interne dienst zijn waar ze dit zeker kunnen aanpassen). Ik hoefde niet te wachten, binnen 2u zou ik tempo Easy zijn. Niet dus...

Tegen de avond nogmaals teruggekeerd: maak u vooral geen zorgen morgen zal de wijziging doorgevoerd zijn. We zijn nu morgen: nog altijd geen tempo Easy.

Probeer al de ganse dag naar de Orange shop in Kortrijk te bellen: niemand neemt op. Ook op de support dienst raak ik niet binnen (meestal rinkelt even de bel, daarna bezettoon).

Kan iemand hier me verder helpen? Waarom duurt het zo lang vooraleer Orange dit ter harte neemt en opvolgt?

Labels (2)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Cdt24801
Wijze
Wijze

@lstr 

Je kan steeds eens via messenger een berichtje sturen. Hoef je niet aan de telefoon te blijven hangen om dan een medewerker aan de lijn te krijgen die u gaat doorverbinden ...

Het kan zijn dat je soms een dagje moet wachten op antwoord, maar het zal wel komen en het is opgesteld door een team van deskundigen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Denk dat je even moet wachten @lstr Is ingegeven in de computer. Misschien is er een storing aangezien dienst niet beschikbaar. Kan wel 24 uur of langer duren eer de computer alles verwerkt heeft

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen