annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tariefwijziging: nieuwe simkaart niet actief

Topic gestart op: 23-07-18 10h41

Antwoorden: 1 antwoord

Dennis
Rekruut scout

Tariefwijziging: nieuwe simkaart niet actief

Vrijdag 20 Juli heb ik een samnsung A5 met een cheetah abbonement aangeschaft te mediamarkt Antwerpen, Overschakelend van een koalah abbonement,
Maar de simkaart is momenteel nog altijd niet geactiveerd, iemand een idee hoe dit op te lossen valt?

Labels (3)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Cdt24801
Wijze
Wijze

Als je van abonnement verandert kan het wel 14 dagen duren eer de overstap helemaal in orde is, maar zolang moet uw oude abonnement natuurlijk blijven werken.

Uit uw post leid ik namelijk af dat je een nieuw toestel hebt aangeschaft maar dat je al een Koala abonnement had. Bij de aanschaf van het nieuwe toestel heb je uw abonnement gewijzigd in Cheetah. Bijgevolg moet uw Koala zolang nog gewoon blijven werken.

Of heb ik dat verkeerd begrepen en heb je een nieuwe simkaart aangeschaft met Cheetah abonnement en uw oude Koala gewoon stopgezet?

In ieder geval, even een telefoontje naar of bezoek aan de klantendienst zou alles moeten kunnen oplossen, tenminste qua informatie betreffende wat, hoe en waarom.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen