annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tegoed en nieuwe factuur

Topic gestart op: 14-11-22 12h48

Antwoorden: 3 antwoorden

Kris21
Gewaardeerd verkenner

Tegoed en nieuwe factuur

Hallo

In september had ik een tegoed op mijn factuur dat ik mocht verrekenen met de factuur van oktober. Op 22/10 betaalde ik maar in de app zie ik dat mijn factuur nog steeds te betalen staat.

Ik heb exact gedaan wat gevraagd werd. Wat moet ik doen om de facturatiedienst wakker te schudden zodat mijn factuur als betaald wordt aangegeven?

 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
FVBIzegem
Ervaren verkenner

Beste Kris21,

Ik heb dat ook voor gehad. Geen paniek de app wordt niet dadelijk aangepast, de volgende maand wel

Kris21
Gewaardeerd verkenner

Dankjewel!

Benieuwd of dit zo zal zijn

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ik zou de klantendienst contacteren @Kris21 

Denk dat een tegoed van de volgende factuur wordt afgetrokken, maar kan verkeerd zijn 

Leden met de meeste pluimen