Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-11-19 00h42
Antwoorden: 6 antwoorden
Kan iemand mij zeggen zo ik heb tempo giga en kan gratis bellen naar het zelfde tariefplan zo wat bedoelen ze daar exact zo mee aub
Kan iemand mij zeggen zo ik heb tempo giga en kan gratis bellen naar het zelfde tariefplan zo wat bedoelen ze daar exact zo mee aub
Hallo @greg34,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
Intussen heeft Totem hier een duidelijk antwoord op gegeven: je belt inderdaad gratis van Tempo Giga naar Tempo Giga, maar er is geen enkele mogelijkheid om dat op voorhand te weten, behalve als je die persoon kent natuurlijk, en het hem/haar vraagt.
De enige manier om het te weten is naar dat nummer bellen en achteraf uw factuur bekijken: aangerekend of niet.
@greg34 het komt er op neer dat u de Orange circkle heeft. U kan dus van Tempo giga naar tempo giga , onderling , gratis bellen, dus gaat er niks van uw belminuten af. Een abonnement houder heeft dat ook is hetzelfde. Maar die moeten wel op dezelfde factuur staan de gsm nummers.
Dus dat is niet naar iedereen van orange dan zo en hoe weet ik dat iemand precies zo tempo giga heeft dank je voor de uitleg