annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tempo Giga met domiciliëring of vaste opdracht via bank betalen ? Waarom niet meer ?

Topic gestart op: 07-10-19 12h15

Antwoorden: 5 antwoorden

maclu
Gewaardeerd verkenner

Tempo Giga met domiciliëring of vaste opdracht via bank betalen ? Waarom niet meer ?

Hallo, 

08/2016

Mijn dochter heeft sinds 08/2016 een Tempo Giga (met de bonussen). Destijds kon je de optie "domiciliering" kiezen kiezen. Prima dus . Je kan de betaling niet vergeten. Iedere maand gaat dit keuring van de rekening. Pappa blij, dochter blij... Smiley Vrolijk

08/2019

Ik neem voor dochter 2 ook een Tempo Giga. Maar nu kan de betaling enkel via de app of online. De app kan dan alleen op het toestel met de SIM draaien (van mijn dochter dus) . Dus eigenlijk een heel gedoe om dit maandelijks niet te vergeten. 

Daar ze nog jong zijn, wil ik de financiele kant beheren Dat gaat met de eerste dochter  (automatisch) prima.Smiley Vrolijk.. Voor de 2de heb ik het al  eens vergeten...Gefrustreerde smiley

Zie ik hier iets over het hoofd ? Of kan dit nog op een andere manier ? Het zijn toch dezelfde formules. 

 

Bvb ....Kan ik via een vaste opdracht storten, zodat het juiste nummer toch geladen wordt  ?? 

 

Mvg, Ludo

 

 

 

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Men heeft dit gedaan om te voorkomen dat smsjes en data zich zouden opstapelen , heb dit nog ergens gelezen , nu het beste is nog altijd een abonnementen nemen , dan kan je ook domiciliering nemen en altijd zeker dat alles op tijd is , ik spreek uit ervaring , ik zelf had ook altijd herlaadkaart en ook Tempo Giga , ben ik blij dat ik de stap gezet heb naar -> Arend <- , alles is onbeperkt zonder zorgen.

 

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen