Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-10-19 12h15
Antwoorden: 5 antwoorden
Hallo,
08/2016
Mijn dochter heeft sinds 08/2016 een Tempo Giga (met de bonussen). Destijds kon je de optie "domiciliering" kiezen kiezen. Prima dus . Je kan de betaling niet vergeten. Iedere maand gaat dit keuring van de rekening. Pappa blij, dochter blij...
08/2019
Ik neem voor dochter 2 ook een Tempo Giga. Maar nu kan de betaling enkel via de app of online. De app kan dan alleen op het toestel met de SIM draaien (van mijn dochter dus) . Dus eigenlijk een heel gedoe om dit maandelijks niet te vergeten.
Daar ze nog jong zijn, wil ik de financiele kant beheren Dat gaat met de eerste dochter (automatisch) prima... Voor de 2de heb ik het al eens vergeten...
Zie ik hier iets over het hoofd ? Of kan dit nog op een andere manier ? Het zijn toch dezelfde formules.
Bvb ....Kan ik via een vaste opdracht storten, zodat het juiste nummer toch geladen wordt ??
Mvg, Ludo
Hallo,
Men heeft dit gedaan om te voorkomen dat smsjes en data zich zouden opstapelen , heb dit nog ergens gelezen , nu het beste is nog altijd een abonnementen nemen , dan kan je ook domiciliering nemen en altijd zeker dat alles op tijd is , ik spreek uit ervaring , ik zelf had ook altijd herlaadkaart en ook Tempo Giga , ben ik blij dat ik de stap gezet heb naar -> Arend <- , alles is onbeperkt zonder zorgen.
Groetjes,
KJ