annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tempo giga klant worden

Topic gestart op: 18-12-18 17h45

Antwoorden: 10 antwoorden

Michske
Gewaardeerd verkenner

Tempo giga klant worden

OPGELOST

Beste ,

Ik en mijn vriendin zouden willen overstappen naar tempo giga ( momenteel mobile vikings ) Via de website kunnen wij een nieuwe simkaart aanvragen deze kost 10€ met 15€ belwaarde . Maar wij zouden graag ons nummer behouden , zijn wij dan deze 15€ belwaarde kwijt of hoe moeten we juist te werk gaan ? 

Sim kaart bestellen , overdracht nummer aanvragen ..?

En het gratis bellen is dit enkel van tempo giga naar tempo giga of ook naar andere mensen die bij orange zitten ? ( abonnement , herlaadkaart ? )

mvg 

 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Michske wil u nog even een correctie mee geven. U heeft onbeperkt bellen naar een tempogiga kaart . Dus bij deze is dat even recht gezet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Michske
Gewaardeerd verkenner

Oke prima !

En het gratis bellen is dit enkel van tempo giga naar tempo giga of ook naar andere mensen die bij orange zitten ? ( abonnement , herlaadkaart ? )

patrick2
Wijze
Wijze

@Michske het gratis bellen met een tempoherlaadkaart is er niet. Dat onderling gratis bellen is met abonnement dat is orange circkle . Dan kan iedereen die op de dezelfde factuur staat naar elkaar onderling gratis bellen. Dus als u en uw vriendin samen op dezelfde factuur staan kan onderling gratis bellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Michske
Gewaardeerd verkenner

Ondertussen de simkaart ontvangen en mijn nummeroverdracht aangevraagd voor behoud van mijn huidig nummer , kan het dat bij mijn vorige provider de simkaartnummer meer cijfers heeft dan bij orange ? Bij orange is dit 13 en mijn vorige provider 16 ? Of heb ik iets verkeerd gedaan ? Nogtans bevestiging gekregen dat mijn aanvraag verwerkt word ? Mvg
patrick2
Wijze
Wijze

@Michske dat zou kunnen dat u meer of minder cijfers ziet. Eerst was het afhankelijk van uw type simkaartje , normaal , nano of micro. Maar nu kan het perfect zijn om onderling verschil te hebben tussen de twee providers. Maar goed zolang u al die cijfers door geeft die op uw simkaartje staan is het goed voor de overdracht te starten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Michske
Gewaardeerd verkenner

Ik hoop het dat het correct is , op de brief van orange staan er 13 cijfers naast simkaartnummer en de op de simkaart zelf staan er 16 cijfers , ik heb de 13 cijfers doorgegeven die op het papier bij de simkaart zat doorgegeven . Momenteel zit ik nog op mijn huidig netwerk ( deze middag overdracht aangevraad ) 

Leden met de meeste pluimen