annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Terugbetaling tegoed

Topic gestart op: 07-07-22 15h52

Antwoorden: 8 antwoorden

TomHey
Gewaardeerd verkenner

Terugbetaling tegoed

Hallo,

Ik kreeg net een mail met de melding dat ik een tegoed heb van 25,49 euro.

Dit kreeg ik: "Je hebt een tegoed. Aangezien je via domiciliëring betaalt,
trekken we dit bedrag automatisch af van je volgende betaling. Je hoeft zelf dus niets meer te doen."

Graag had ik dat bedrag teruggestort gekregen aangezien er voorlopig geen volgende betalingen meer zullen volgen.

Ik probeer de klantendienst te bereiken maar daar heb ik na meer dan  een half uur wachten nog steeds niemand aan de lijn gekregen.

Kan iemand mij zeggen wat ik moet doen om dit geregeld te krijgen?

Alvast bedankt!

Groeten,

Tom

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
TomHey
Gewaardeerd verkenner

Hallo,

Iedereen bedankt voor jullie reactie.

Ik ga het even afwachten en als de 25,49 euro niet teruggestort wordt zal ik Orange contacteren via FB-Messenger.

Groeten,

Tom

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

De chat werkt terug, @TomHey Je kunt even daar proberen

Josette
Wijze
Wijze

@TomHey  goedenavond,

je kan ook nog eens proberen via FB-Messenger een bericht te doen.

Succes.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@TomHey 

Eigenlijk is het dan wel simpel. 

Als je een tegoed hebt en er volgt een factuur dan halen ze het eraf.

Maar je geeft aan dat er geen factuur meer volgt dus krijg je vanzelf een creditnota met daarin het geld op je rekening terug. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen