Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-07-22 15h52
Antwoorden: 8 antwoorden
Hallo,
Ik kreeg net een mail met de melding dat ik een tegoed heb van 25,49 euro.
Dit kreeg ik: "Je hebt een tegoed. Aangezien je via domiciliëring betaalt,
trekken we dit bedrag automatisch af van je volgende betaling. Je hoeft zelf dus niets meer te doen."
Graag had ik dat bedrag teruggestort gekregen aangezien er voorlopig geen volgende betalingen meer zullen volgen.
Ik probeer de klantendienst te bereiken maar daar heb ik na meer dan een half uur wachten nog steeds niemand aan de lijn gekregen.
Kan iemand mij zeggen wat ik moet doen om dit geregeld te krijgen?
Alvast bedankt!
Groeten,
Tom
Hallo Wijze,
Bij nazicht blijkt dat de 25,49 euro nog steeds niet terugbetaald is.
Wat is volgens jou het beste dat ik kan doen om mijn geld te recupereren?
Groeten,
Tom
Dan dien je dit zo snel mogelijk , liefst vandaag natuurlijk , door te geven. Als jij recht hebt op dit geld dienen het terug te storten.
Kijk wel goed na op je eind afrekening of er echt niet ergens een verrekening is gedaan anders sta je daar met niks.
Zou eens bellen of via de chat sturen of Messenger.
Hey Patrick
Bedankt voor de info. Ben ondertussen in contact via messenger want met telefoon geraakte ik niet binnen. Heb net mijn gegevens doorgegeven om terugbetaling te krijgen.
Thx
Tom
Je kunt proberen via facebook/messenger of morgen nog eens proberen te bellen
Normaal is er hier gans onderaan rechts een mogelijkheid tot chat, maar zie dat het vandaag niet werkt Orange contacteren | Orange België
Good luck