Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-07-22 15h52
Antwoorden: 8 antwoorden
Hallo,
Ik kreeg net een mail met de melding dat ik een tegoed heb van 25,49 euro.
Dit kreeg ik: "Je hebt een tegoed. Aangezien je via domiciliëring betaalt,
trekken we dit bedrag automatisch af van je volgende betaling. Je hoeft zelf dus niets meer te doen."
Graag had ik dat bedrag teruggestort gekregen aangezien er voorlopig geen volgende betalingen meer zullen volgen.
Ik probeer de klantendienst te bereiken maar daar heb ik na meer dan een half uur wachten nog steeds niemand aan de lijn gekregen.
Kan iemand mij zeggen wat ik moet doen om dit geregeld te krijgen?
Alvast bedankt!
Groeten,
Tom
Hallo,
Iedereen bedankt voor jullie reactie.
Ik ga het even afwachten en als de 25,49 euro niet teruggestort wordt zal ik Orange contacteren via FB-Messenger.
Groeten,
Tom
De chat werkt terug, @TomHey Je kunt even daar proberen
@TomHey goedenavond,
je kan ook nog eens proberen via FB-Messenger een bericht te doen.
Succes.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Eigenlijk is het dan wel simpel.
Als je een tegoed hebt en er volgt een factuur dan halen ze het eraf.
Maar je geeft aan dat er geen factuur meer volgt dus krijg je vanzelf een creditnota met daarin het geld op je rekening terug.