Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-03-24 21h45
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,.
Wij hebben onze modem en digicorder teruggestuurd na eindeloos te wachten op de barcode.
Nu ondertussen daar een extra boete van 260€ voor gekregen,dat ze nadien terug gebracht hebben naar -200€
Dus nog 60€ te betalen,nu mijn vraag is waarom nog 60€ te betalen.
Alles is compleet en netjes teruggestuurd.
Bellen met klantendienst is een lachertje,en op mails wordt niet gereageerd....
Mijn overstap naar Proximus was de beste stap ooit, duidelijke facturen,klantendienst direct bereikbaar en ze bellen terug ingeval en ook in het Nederlands.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey @Gille ,
Je bekijkt best eens je factuur van €260 om te zien wat er allemaal aangerekend werd dan zul je weten waar die €60 vandaan komt.
Wij geraken daar echt niet binnen,op mails wordt niet gereageerd....
Testaankoop lid,dus ik ga dit naar hun doorsturen.
Hey @Gille ,
Je bekijkt best eens je factuur van €260 om te zien wat er allemaal aangerekend werd dan zul je weten waar die €60 vandaan komt.
Hey,
Wij kunnen niet meer op de Orange app,vermits we geen klant meer zijn.
Ik zal ze nog is proberen te mailen.