annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Teveel aangerekend

Topic gestart op: 02-09-22 10h49

Antwoorden: 10 antwoorden

Protaq
Gewaardeerd verkenner

Teveel aangerekend

OPGELOST

Hoi,

 

zijn er nog mensen waar ze vorige maand enorm teveel hebben aangerekend? 
Ik zet met een abbo van 20€ met 10gb internet. Overschrijd ik normaal nooit. Nu kreeg ik een dikke week voor afloop van mijn maand factuur een melding dat ik 80% verbruikt heb. Tot daar kan het nog kloppen. Maar dan krijg ik als volgend bericht, 2uur voor einde maand factuur, dat ik 25€ buiten abonnement heb gebruikt. Als dit er nog niet over was sturen ze mij nu een factuur van 76€, wat 56€ meer is als normaal.

dan zou ik op 2uur tijd nog eens 30€ extra internet verbruikt hebben. Dit waar ik op de laatste dag (zondag) gewoon thuis zat met perfecte WiFi. Als je dan de klantendienst belt kunnen ze niets doen voor jou.  Hier moet je dan 21 jaar klant voor zijn. 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Zou niet direct het woord oplichting in de mond nemen

Er is geen mail adres, maar hier Orange contacteren | Orange België volledig naar onder scrollen

rechts zien je dan een blauw icoon - daarop klikken voor een chat

Verder kun je ook via facebook een messenger bericht sturen

Good luck

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Dras
Gewaardeerd verkenner

Beste, 

ik zit met IDENTIEK hetzelfde probleem. Vorige maand augustus kreeg ik in de app constant de melding dat ik Buiten Verbruik zat. Noch mijn sms’en, belminuten of surfvolume was opgebruikt. 
Ik heb een abonnement van €68 en moest €199 bijbetalen!!! 4x voor gebeld! Klantenservice verteld mij dat het een interne Orange fout is en ik mij geen zorgen moet maken. Er is een dossier opgemaakt. Ik zou er geen last van hebben. 
Vandaag krijg ik mijn factuur en zou €60 moeten bij betalen. 
‘s Avonds om 22.00u gaan slapen en ‘s morgens om 07.00u €17 extra buiten gebruik!!! 
dit is toch niet meer normaal he 

Gregory
Wijze
Wijze

Op die berichten kan wel enige vertraging zitten, @Protaq 

Enige wat je kan doen om te weten waar het zit, is je gedetailleerde factuur bezien in je klantenzone of in My Orange

Daar zie je waarvan het komt

Protaq
Gewaardeerd verkenner

Dankjewel voor je reactie.

daar heb ik inderdaad gezien dat er mij 56€ extra mobiele data is aangerekend. Om 17u savonds zat ik nog op 2€ extra verbruik en deze kosten kwamen uit een betalende parking. Mijn mobiele data in pakket was toen nog niet opgebruikt. 
het eerste bericht ontvang ik dus op 22u en dit dat ik op die moment al 25€ boven pakket zit om dan op 2u nog eens 30€ te verbruiken waar ik gewoon thuis zit met WiFi.  Dit kan 100% zeker niet kloppen. 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Er zit altijd wat vertraging op in de update van het verbruik in My Orange

Op mobiele data in het buitenland kan het zelfs dagen duren. Ooit ergens gelezen op de site - kan het nu niet terugvinden

Orange moet de gegevens (MB) ook doorkrijgen vanuit het buitenland. 

Als je op een buitenlands netwerk zit wordt er aan Orange BE gevraagd wat je kunt doen.  Wat je gedaan hebt komt pas later

 

Leden met de meeste pluimen