annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Teveel aangerekend

Topic gestart op: 02-09-22 10h49

Antwoorden: 10 antwoorden

Protaq
Gewaardeerd verkenner

Teveel aangerekend

OPGELOST

Hoi,

 

zijn er nog mensen waar ze vorige maand enorm teveel hebben aangerekend? 
Ik zet met een abbo van 20€ met 10gb internet. Overschrijd ik normaal nooit. Nu kreeg ik een dikke week voor afloop van mijn maand factuur een melding dat ik 80% verbruikt heb. Tot daar kan het nog kloppen. Maar dan krijg ik als volgend bericht, 2uur voor einde maand factuur, dat ik 25€ buiten abonnement heb gebruikt. Als dit er nog niet over was sturen ze mij nu een factuur van 76€, wat 56€ meer is als normaal.

dan zou ik op 2uur tijd nog eens 30€ extra internet verbruikt hebben. Dit waar ik op de laatste dag (zondag) gewoon thuis zat met perfecte WiFi. Als je dan de klantendienst belt kunnen ze niets doen voor jou.  Hier moet je dan 21 jaar klant voor zijn. 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Zou niet direct het woord oplichting in de mond nemen

Er is geen mail adres, maar hier Orange contacteren | Orange België volledig naar onder scrollen

rechts zien je dan een blauw icoon - daarop klikken voor een chat

Verder kun je ook via facebook een messenger bericht sturen

Good luck

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Protaq
Gewaardeerd verkenner

Buitenland kan het ook niet zijn. 
ik ben in augustus niet in het buitenland geweest. Ik woon ook niet tegen de grens.

zoals vermeld ben ik 100% zeker dat deze afrekening niet kan kloppen. 

Heeft orange ook een mail adres hoe ik ze kan bereiken? Telefonisch konden ze niets doen.

Ik had dit toch graag aangepast gezien anders zoek ik mij een wel betrouwbare operator. Ik houd niet van verandering maar nog veel minder van oplichting. 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Zou niet direct het woord oplichting in de mond nemen

Er is geen mail adres, maar hier Orange contacteren | Orange België volledig naar onder scrollen

rechts zien je dan een blauw icoon - daarop klikken voor een chat

Verder kun je ook via facebook een messenger bericht sturen

Good luck

0 pluimen
Protaq
Gewaardeerd verkenner

Op de chat hebben ze mij wel helemaal super kunnen helpen. Hier konden ze toegeven dat op het factuur iets fout liep. Mijn aanrekening is dus aangepast naar een acceptabele prijs. Helemaal top dus. 
Mijn “frustraties” na het telefonisch contact waren dus te voorbarig.

Dankjewel voor de tip van de chat Gregory. 

Gregory
Wijze
Wijze

You're welcome, @Protaq 

0 pluimen
Protaq
Gewaardeerd verkenner

Je hebt gelijk.

ik voel me even zo, aangezien 54€ extra op het abbonement (onterecht) me net een brug te ver is.

Ik hoop dat het tegendeel bewezen kan worden.

 

alvast bedankt voor je hulp. Ik probeer later vandaag de chat. 

Leden met de meeste pluimen