Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-09-22 10h49
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi,
zijn er nog mensen waar ze vorige maand enorm teveel hebben aangerekend?
Ik zet met een abbo van 20€ met 10gb internet. Overschrijd ik normaal nooit. Nu kreeg ik een dikke week voor afloop van mijn maand factuur een melding dat ik 80% verbruikt heb. Tot daar kan het nog kloppen. Maar dan krijg ik als volgend bericht, 2uur voor einde maand factuur, dat ik 25€ buiten abonnement heb gebruikt. Als dit er nog niet over was sturen ze mij nu een factuur van 76€, wat 56€ meer is als normaal.
dan zou ik op 2uur tijd nog eens 30€ extra internet verbruikt hebben. Dit waar ik op de laatste dag (zondag) gewoon thuis zat met perfecte WiFi. Als je dan de klantendienst belt kunnen ze niets doen voor jou. Hier moet je dan 21 jaar klant voor zijn.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zou niet direct het woord oplichting in de mond nemen
Er is geen mail adres, maar hier Orange contacteren | Orange België volledig naar onder scrollen
rechts zien je dan een blauw icoon - daarop klikken voor een chat
Verder kun je ook via facebook een messenger bericht sturen
Good luck
Good luck
Enne waren het oplichters geweest, dan was je geen 21 jaar klant gebleven