annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tip: Belkrediet opvragen

Topic gestart op: 06-07-18 17h16

Antwoorden: 1 antwoord

EVnMrbk
Ervaren verkenner

Tip: Belkrediet opvragen

Hoi,

ik had de laatste dagen moeilijkheden om mijn resterend belkrediet te zien via #123# en vervolgens 1 (budget) te kiezen. Ondertussen raadde me mij aan #123*1# te gebruiken wat werkt.

Ter info, zeker aan gebruikers met gelijkaardige abonnementen & beperkt belkrediet,

Erik

PS Overweeg om dit krediet op te trekken en zodoende mijn belgedrag naar einde contractperiode niet meer te hoeven aanpassen

Labels (2)
1 ANTWOORD 1
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hoi,

ik had de laatste dagen moeilijkheden om mijn resterend belkrediet te zien via #123# en vervolgens 1 (budget) te kiezen. Ondertussen raadde me mij aan #123*1# te gebruiken wat werkt.

Ter info, zeker aan gebruikers met gelijkaardige abonnementen & beperkt belkrediet,

Erik

PS Overweeg om dit krediet op te trekken en zodoende mijn belgedrag naar einde contractperiode niet meer te hoeven aanpassen

Ugh @EVnMrbk,

 

Benieuwd naar je belkrediet, beste gewaardeerd verkenner?
Dan toets je inderdaad simpelweg #123*1# in je mobiele toestel, gevolgd door de beltoets. 

 

In één oogopslag zie je hoeveel belkrediet je nog hebt. Ook de resterende minuten, sms’en of data van je herlaadbonus of promotie kan je er terugvinden. Je vindt deze informatie ook in de My Orange-app of je Klantenzone

 

Mijn hart verblijdt dat je deze bruibare tip met onze community meedeelt!

 


🌵 Totems Groet 🌵

 

Leden met de meeste pluimen