annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tips voor de My Orange app

Topic gestart op: 02-02-20 15h11

Antwoorden: 5 antwoorden

Pletse
Gewaardeerde genezer

Tips voor de My Orange app

Misschien een kleine tip voor de toekomst:

Het zou gemakkelijk zijn voor de factuurbeheerder om het verbruik van alle nummers/verbindingen in de app te zien. Wat bedoel ik hiermee?

Je kan nu enkel uw eigen verbruik zien via de app, niet van andere nummers of algemeen uw Love pakket. Het zou handig zijn mocht ik bvb het verbruik van de kinderen of van de flybox kunnen zien. Ik weet dat dit kan via de klantenzone maar het zou handig zijn mocht dit geïmplementeerd worden in de app... Misschien kan er in de toekomst hier werk van gemaakt worden.

Het zou ook aangenaam zijn om de totale data en het verbruik te tonen op het "home" scherm ipv, in geval van een Koala, 4Gb bij "home" en nogmaals 4Gb als "data bonus" bij verbruik.

Keep it simple zou ik zeggen...

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Pletse
Gewaardeerde genezer

Sinds kort kun je een volledig overzicht zien van alle diensten in de Orange app, waarvoor dank ontwikkelaars!

Mogelijks voor in de toekomst:

Dataverbruik van de Flybox zichtbaar maken?

Download/upload van internet zichtbaar maken?

Optie voetbal in en uit kunnen schakelen vanuit de app?

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Misschien een kleine tip voor de toekomst:

Het zou gemakkelijk zijn voor de factuurbeheerder om het verbruik van alle nummers/verbindingen in de app te zien. Wat bedoel ik hiermee?

Je kan nu enkel uw eigen verbruik zien via de app, niet van andere nummers of algemeen uw Love pakket. Het zou handig zijn mocht ik bvb het verbruik van de kinderen of van de flybox kunnen zien. Ik weet dat dit kan via de klantenzone maar het zou handig zijn mocht dit geïmplementeerd worden in de app... Misschien kan er in de toekomst hier werk van gemaakt worden.

Het zou ook aangenaam zijn om de totale data en het verbruik te tonen op het "home" scherm ipv, in geval van een Koala, 4Gb bij "home" en nogmaals 4Gb als "data bonus" bij verbruik.

Keep it simple zou ik zeggen...

Ugh @Pletse,

Als factuurbeheerder kan je het verbruik van de andere nummers via je klantenzone controleren. Maar de vraag om meerdere nummers te kunnen controleren is al gestuurd naar de strategische geesten !

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Kobeconvents
Gewaardeerd verkenner

Dank u voor de tips

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Pletse  over die dubbele dat als 1 balk te zien kan ik wel inkomen want dat is soms erg verwarrend. Dus enkel de 8 GB of als men geen love pack heeft enkel de 4 GB. 

Betreft die opvolging van bellen en smsen van andere nummers en gebruikers is het zeker interresant.Maar dan zou ik er voor kiezen dat enkel de hoofdgebruiker , de betaler dan , die gegevens in kan zien. De andere nummers de app wel laten installeren en dat die enkel hun eigen verbuik zien. 

Ja je verbuik van flybox of vast internet is interresant om te zien dus dat zou in de app kunnen.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen