Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-04-18 23h54
Antwoorden: 1 antwoord
Ik heb al geruime tijd een easy internet @ home abonnement. Heb mij met dit abonnement geregistreerd op de klantenzone.
Nu heb ik sinds kort ook een gsm abonnement en kan dit niet terug vinden in mijn klantenzone... kan mijn verbruik e.d. opvolgen via de app, maar het zou handig zijn dat ik in de klantenzone mijn gsm nummer ook kan bekijken. Kan mijn gsm nummer ook niet registreren in de klantenzone, want mijn e-mail adres is al gebruikt voor het registreren van het easy internet @ home abonnement... hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb al geruime tijd een easy internet @ home abonnement. Heb mij met dit abonnement geregistreerd op de klantenzone. Nu heb ik sinds kort ook een gsm abonnement en kan dit niet terug vinden in mijn klantenzone... kan mijn verbruik e.d. opvolgen via de app, maar het zou handig zijn dat ik in de klantenzone mijn gsm nummer ook kan bekijken. Kan mijn gsm nummer ook niet registreren in de klantenzone, want mijn e-mail adres is al gebruikt voor het registreren van het easy internet @ home abonnement... hoe kan ik dit oplossen?
Ugh! @Wemico
Je klantenzone is steeds gelinkt aan het de nummers/abonnementen die actief staan op één klantennummer.
Als zowel je gsm-abonnementen als je Easy Internet @Home op dezelfde factuur staan, zal je deze op één en dezelfde klantenzone kunnen raadplegen.
Wanneer er verschillende klantennummers en facturen zijn, moet je aparte klantenzones aanmaken met een verschillend email adres.
Er kan maar één email adres gebruikt worden per klantenzone.
De klantendienst kan je helpen met alles op éénzelfde klantennummer te zetten indien nodig. Zij kunnen ook je klantenzone resetten, zodat je een nieuwe kan aanmaken.
Totem